Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is een goede bind middel om pillen te maken?

Wat is een goede bind middel om pillen te maken?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
paradoxioLid
01-01-2024, 00:00
Hey mensen, ik ben een tijdje weg geweest, wegens verlies van me maatje.

maar ik wil nu graag zelf pillen maken van aantal triptamines en chemicals als 4-aco-met.

Heb namelijk een supplier gekregen van kennis, kan 4-aco-met krijgen. Maar neem ze zelf het liefst in pil vorm, dus dacht dan maak ik ze gewoon zelf. Dan kan ik ook zelf doseren per pil, dus dan hoef ik ook niet meer 3 of 4 te nemen en kan ik gewoon 1 klappen.

Maar heb nog nooit zelf pillen gemaakt, dus vroeg me beetje af hoe zoiets werkt?

Alvast bedankt ๐Ÿ™
G
Guapo TemudginLid
Vragen om of geven van informatie over prijzen en productie mag niet :openmouth:
_
_shikantazaLid
paradoxio zei:

maar ik wil nu graag zelf pillen maken van aantal triptamines en chemicals als 4-aco-met.

Heb namelijk een supplier gekregen van kennis, kan 4-aco-met voor 30 cent per gram krijgen. Maar neem ze zelf het liefst in pil vorm, dus dacht dan maak ik ze gewoon zelf. Dan kan ik ook zelf doseren per pil, dus dan hoef ik ook niet meer 3 of 4 te nemen en kan ik gewoon 1 klappen.

Maar heb nog nooit zelf pillen gemaakt, dus vroeg me beetje af hoe zoiets werkt?

Alvast bedankt ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Koop lege capsules en vul ze met je favoriete dosis dat is veel makkelijker dan pillen proberen te persen.

Maargoed, dit neigt al naar productie / dealen. Dus voorzichtig hier want dat is niet toegestaan als onderwerp.
p
paradoxioLid
Guapo Temudgin zei:
Vragen om of geven van informatie over prijzen en productie mag niet :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ohh, maar geef helemaal vendors aan, leg uit waarom ik de pillen wil maken, voordat men denkt dat ik een heel lab aan het bouwen ben๐Ÿ˜…
p
paradoxioLid
_shikantaza zei:
Koop lege capsules en vul ze met je favoriete dosis dat is veel makkelijker dan pillen proberen te persen.

Maargoed, dit neigt al naar productie / dealen. Dus voorzichtig hier want dat is niet toegestaan als onderwerp.
Klik om te vergroten...
Dat zou ook kunnen indd.

Maar lijkt me wel leuk om te proberen, zag op internet wel bind middelen staan, maar vraag me af wat een goed bind middel is.

Wat ook nog op me to-do lijstje staat is het deproneren van HCI.

Gewoon wat scheikundige opdrachtjes voor mijzelf om het te leren, maar zat te denken om daarvoor een scheikundig forum te zoeken.
_
_shikantazaLid
paradoxio zei:
Dat zou ook kunnen indd.

Maar lijkt me wel leuk om te proberen, zag op internet wel bind middelen staan, maar vraag me af wat een goed bind middel is.

Wat ook nog op me to-do lijstje staat is het deproneren van HCI.

Gewoon wat scheikundige opdrachtjes voor mijzelf om het te leren, maar zat te denken om daarvoor een scheikundig forum te zoeken.
Klik om te vergroten...
Ik snap de uitdaging wel. Het antwoord kan ik je niet geven. Je kunt even op reddit kijken, daar zijn wel plekken die in de richting komen van wat je zoekt.

Haal de prijsinfo nog even weg uit je eerste bericht, daar zijn de mods echt streng op.
N
Neo-ShulginistLid
paradoxio zei:

Heb namelijk een supplier gekregen van kennis, kan 4-aco-met krijgen. Maar neem ze zelf het liefst in pil vorm, dus dacht dan maak ik ze gewoon zelf. Dan kan ik ook zelf doseren per pil, dus dan hoef ik ook niet meer 3 of 4 te nemen en kan ik gewoon 1 klappen.

Alvast bedankt ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Egaal mengen van bindmiddel en drugs is heel lastig omdat er in het mengsel allerlei deeltjes met wisselende groottes zitten. Daardoor kunnen er pillen met wisselende hoeveelheid ontstaan.
Voor eigen gebruik is het veel makkelijker om een capsule te vullen met de gewenste hoeveelheid. Die capsules kan je gewoon online bestellen of bij de smartshop. Met een milligramweegschaal kan je de juiste hoeveelheid afwegen.
N
NathanielLid
MDMA, blauw met een DF logo graag๐Ÿ˜˜
N
Neo-ShulginistLid
Nathaniel zei:
MDMA, blauw met een DF logo graag๐Ÿ˜˜
Klik om te vergroten...
En een zetpil met MDMA die langzaam 140 milligram afgeeft zodat je niet hoeft bij te pakken, aub!
N
NathanielLid
Neo-Shulginist zei:
En een zetpil met MDMA die langzaam 140 milligram afgeeft zodat je niet hoeft bij te pakken, aub!
Klik om te vergroten...
Jaaa in afwisselende laagjes! Beetje M, beetje ACO, beetje M..etc

๐Ÿ˜
S
SnuffelaarLid
Neo-Shulginist zei:
Klik om te vergroten...
#plugsquad lives on
F
FerdFatoehausLid
Maizena

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."