#1
Tenminste niet bij Nederlandse rc verkopers
Het is phenibut, en niet phenibot.Interessant, ik kan ook bijna niks over Phenibot vinden.
Nee net niet, het is wel degelijk phenibot een RC die een mix tussen phenibut en GHB lijkt.Het is phenibut, en niet phenibot.
Als je dat intikt dan is er toch vanalles over te vinden.
Was best lastig te vinden deze stof @ILoveRCs .Nee net niet, het is wel degelijk phenibot een RC die een mix tussen phenibut en GHB lijkt.
Ik zelf heb nooit GHB gebruikt, maar een korterwerkende phenibut lijkt me wel interessant.
Vandaar de nieuwsgierigheid voor dit topic.
Ik heb je link verwijderd omdat er wel heel veel verwijzingen naar verkooppunten staan én deze topic gaat over Phenibot ipv Phenibut.Ik veronderstel dat ik een link naar een ander forum met info mag plakken? Ik heb het ook nog niet doorlezen, maar in 86 pagina's zal er wel iets nuttigs instaan.
Modknip: link verwijderd :modknip
Inderdaad even beter om geen benzo's te combineren met een GABA-agonist waarover nog heel weinig bekend is.Wil t vanavond weer gaan proberen maar moet eerst ff m'n 3mg Broma halfwaardetijd uitzitten voordat ik hier mee durf te beginnnen.. (en dan nog heel rustig aan doen).
Helemaal mee eens. t moet echt compleet uit m'n systeem zijn voordat ik hiermee durf te beginnen. Meestal is dit bij mij zo'n 20 uur na inname van Broma, afhankelijk van de dosis. Dan nog zal er wat in het bloed zitten maar is het effect iig 100% verdwenen.Inderdaad even beter om geen benzo's te combineren met een GABA-agonist waarover nog heel weinig bekend is.
Goeie vraag.. denk toch omdat ik het wel fijn vind dit legaal te kunnen kopen en het geen vloeistof maar poeder is. Daarnaast weet je bij GHB niet hoeveel gram er per ml in zit, dus blijft gokken. dit spul weeg ik gewoon af en weet ik precies hoeveel ik heb. En ja mijn username verklapt het natuurlijk ook wel een beetje.En waarom zou je dan niet gewoon ghb nemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."