Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC GHB (PHB, Phenibot, Sodium 4-hydroxy-3-phenylbutanoate, Sodium β-Phenyl-γ-Hydroxybutyrate)

RC GHB (PHB, Phenibot, Sodium 4-hydroxy-3-phenylbutanoate, Sodium β-Phenyl-γ-Hydroxybutyrate)

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Matth77Lid
01-01-2024, 00:00
Tenminste niet bij Nederlandse rc verkopers
R
Raver

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
Lid
Ik zou wel 2 keer nadenken in dit geval.
F
Fisherman's friendLid
Matth77 zei:
Interessant, ik kan ook bijna niks over Phenibot vinden.
Klik om te vergroten...
Het is phenibut, en niet phenibot.
Als je dat intikt dan is er toch vanalles over te vinden.
j
jamLid
Fisherman's friend zei:
Het is phenibut, en niet phenibot.
Als je dat intikt dan is er toch vanalles over te vinden.
Klik om te vergroten...
Nee net niet, het is wel degelijk phenibot een RC die een mix tussen phenibut en GHB lijkt.
Ik zelf heb nooit GHB gebruikt, maar een korterwerkende phenibut lijkt me wel interessant.
Vandaar de nieuwsgierigheid voor dit topic.
M
MezelfLid
jam zei:
Nee net niet, het is wel degelijk phenibot een RC die een mix tussen phenibut en GHB lijkt.
Ik zelf heb nooit GHB gebruikt, maar een korterwerkende phenibut lijkt me wel interessant.
Vandaar de nieuwsgierigheid voor dit topic.
Klik om te vergroten...
Was best lastig te vinden deze stof @ILoveRCs .
Maar na wat verder gezocht te hebben zijn er maar weinig positieve reviews over dit goedje te vinden.
Even een citaat van iemand vertaald naar het nederlands:
"Na het lezen kwam ik erachter dat er een kans is op aanvallen, als deze nieuwe chemische stof zich ooit alleen aan de ghb-receptor bindt, krijg je aanvallen. Euforie met aanvallen, wat mij vreemd in de oren klinkt. Echte ghb bindt zich aan ghb EN gaba-b-receptoren, gaba-b voorkomt aanvallen."

Dus veel aanvallen met krampen etc lees ik al meerdere keren. Dosis hangt ook zeer nauw nog erger dan met GHB zelf.

Ik zou maar voorzichtig zijn met wat die achterlijke vendoren aanbieden. Zo vond ik volgende citaat wel treffend:
"Soms lijkt het mij alsof de RC-dealers en producenten gewoon stront tegen de muur gooien en kijken wat er blijft hangen."
S
ShangoLid
Ik veronderstel dat ik een link naar een ander forum met info mag plakken? Ik heb het ook nog niet doorlezen, maar in 86 pagina's zal er wel iets nuttigs instaan.

Modknip: link verwijderd :modknip
M
MezelfLid
Shango zei:
Ik veronderstel dat ik een link naar een ander forum met info mag plakken? Ik heb het ook nog niet doorlezen, maar in 86 pagina's zal er wel iets nuttigs instaan.

Modknip: link verwijderd :modknip
Klik om te vergroten...
Ik heb je link verwijderd omdat er wel heel veel verwijzingen naar verkooppunten staan én deze topic gaat over Phenibot ipv Phenibut.
S
ShangoLid
Aha, ik had enkele links gecheckt die ondertussen doodlopende pagina's zijn geworden, maar alleszins toch mijn excuses.
S
ShangoLid
Phenibot lijkt me inderdaad onmogelijk te vinden 😳. Typ ik bot, krijg ik but resultaten.
I
ILoveRCsLid
Tijdje geleden ben ik dus "Phenibot" tegen gekomen, dit zou een hybride zijn tussen Phenibut en GHB, in de werkelijkheid is het gewoon GHB met een extra ring als ik het goed begrijp. Ik vind zelf PHB een geschiktere naam maar dat terzijde. Wat info erover:

"Phenibot A relatively unexplored chemical for research that closes the gap between phenibut and GHB, it works as a GHB and GABA receptor agonist. It is essentially GHB (gamma hydroxybutyrate) with a 3-phenyl such as phenibut, but unlike Phenibut, there is no amino that is replaced by a hydroxy. Phenibot is about 5-10x stronger than Phenibut"

CAS: 40951-19-7

Effect: Extreme ontremming, zeer prettig/gelukzalig gevoel en extreme libido boost.

Dit stofje ervaar ik als erg fijn moet ik zeggen maar er is bijna niks over bekend, het werkt bijna identiek aan GHB, binnen 15 min werkt het en het lijkt zo'n 2 uur aan te houden.
Echter heb ik dus geen idee van de dosis, omdat er niks over bekend is. heb capsules van 25mg tot 100mg geprobeerd. rond de 100mg beviel me toch wel het beste. De comedown is wel steeds erger wanneer je hoger doseert en je merkt dat het bijzonder verslavend is, je lichaam wil steeds meer, best link spul dus eigenlijk. Het is best heftig spul en liet me ook in slaap vallen binnen 3 min, wat voor mij ondenkbaar is, dit was na het nemen van een gram PHB in een nacht.
Denk dat ik iets te veel had genomen en de uppers me overeind hielden eerlijk gezegd en in bed soort van out ging.

Wil t vanavond weer gaan proberen maar moet eerst ff m'n 3mg Broma halfwaardetijd uitzitten voordat ik hier mee durf te beginnnen.. (en dan nog heel rustig aan doen).

Vraag me af of iemand anders ervaring heeft met deze stof of meer info voor me heeft.
N
Neo-ShulginistLid
ILoveRCs zei:
Wil t vanavond weer gaan proberen maar moet eerst ff m'n 3mg Broma halfwaardetijd uitzitten voordat ik hier mee durf te beginnnen.. (en dan nog heel rustig aan doen).
Klik om te vergroten...
Inderdaad even beter om geen benzo's te combineren met een GABA-agonist waarover nog heel weinig bekend is.
I
ILoveRCsLid
Neo-Shulginist zei:
Inderdaad even beter om geen benzo's te combineren met een GABA-agonist waarover nog heel weinig bekend is.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. t moet echt compleet uit m'n systeem zijn voordat ik hiermee durf te beginnen. Meestal is dit bij mij zo'n 20 uur na inname van Broma, afhankelijk van de dosis. Dan nog zal er wat in het bloed zitten maar is het effect iig 100% verdwenen.
K
KoningTotoLid
En waarom zou je dan niet gewoon ghb nemen?
I
ILoveRCsLid
KoningToto zei:
En waarom zou je dan niet gewoon ghb nemen?
Klik om te vergroten...
Goeie vraag.. denk toch omdat ik het wel fijn vind dit legaal te kunnen kopen en het geen vloeistof maar poeder is. Daarnaast weet je bij GHB niet hoeveel gram er per ml in zit, dus blijft gokken. dit spul weeg ik gewoon af en weet ik precies hoeveel ik heb. En ja mijn username verklapt het natuurlijk ook wel een beetje.
j
jamLid
Interessant, ben je dit tegengekomen bij RC verkopers, of via darknet of iets dergelijks? Ik kan bijzonder weinig over de stof vinden.
M
Matth77Lid
Interessant, ik kan ook bijna niks over Phenibot vinden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."