#1
15mg Lorazepam per dag zou ik 24/7 slapen. En dan valt je megadosis Methylfenidaatxweg. 2-mmc is geen Ritalin, het is een hele milde stimulant. Wat je beschrijft lijkt mij logisch.
4fmph, dat lijkt het meeste op ritalinOh oké.. dat wist ik niet. Ik vond op Google dit.
Maar ik heb dus geen lorazepam genomen. Geen een… expres niet. Dus dat het niets zou doen, dat kan altijd. Maar dat ik zooooooo moe ben?
Ik lees net wel dat mensen met AD(H)D een tegengesteld effect krijgt van deze soort..
Welke soort moet ik dan hebben..?
Je huisarts bellen, situatie uitleggen en met een receptje naar de apotheek. Dat lijkt me de beste aanpak.Oh oké.. dat wist ik niet. Ik vond op Google dit.
Maar ik heb dus geen lorazepam genomen. Geen een… expres niet. Dus dat het niets zou doen, dat kan altijd. Maar dat ik zooooooo moe ben?
Ik lees net wel dat mensen met AD(H)D een tegengesteld effect krijgt van deze soort..
Welke soort moet ik dan hebben..?
Nee, goede tip.. dat is idd heel gevaarlijk maar ik neem de lorazepam niet structureel/consequent. Ik neem het “Wanneer nodig”. Soms heb ik weken waarin ik super angstig en nerveus ben of is er iets gebeurd. Dan neem ik het. En soms niet.Je huisarts bellen, situatie uitleggen en met een receptje naar de apotheek. Dat lijkt me de beste aanpak.
En een dergelijke hoeveelheid Lorazepam NOOIT cold turkey stoppen.
Er is niet zo heel veen bekend over RCs, laat staan als je ze combineert met medicatie.Ik snap gewoon die tegengestelde werking niet. Zonder Ritalin voel ik me ook wel moe, maar dat is niet echt het goede woord. Meer ongeleid echt. Maar dit maakt me gewoon echt kapot moe. Alsof ik 2 nachten niet geslapen heb en er een persoon van 80 kg op m’n hoofd zit.. is dat niet raar?
Ken je ethyl phenidaat en isopropyl phenidaat?4fmph, dat lijkt het meeste op ritalin
NeeKen je ethyl phenidaat en isopropyl phenidaat?
Mijn tolerentie ligt super hoog. Van 5 mg lora merk k weinig. Ik krijg het structureel voorgeschreven maar gebruik het niet structureel. Het doet wat het moet doen maar ik krijg dan ook Ritalin erbij, misschien hangt dat tegen en zou ik zonder Ritalin kapot moe zijn..alhoewel ik altijd een hoog plafond voor benzo’s heb gehad.Als ik jou was zou ik niet voor die reden aan gaan kloten met drugs. En er gewoon lekker weg van blijven.
En je krijgt 15mg lorazepam per dag voorgeschreven? Dat vind ik echt heel veel. En die mag je inemen wanneer nodig?
Ben je wel in soort van behandeling iets ofzo voor de eventuele problemen die je hebt?
Want alleen meds schiet natuurlijk niet op.
Want wat is dit tov 4- fmph?Ken je ethyl phenidaat en isopropyl phenidaat?
Ik vond 4-FMA ook niet slecht om beter te focussen op werk ipv vuile murenOh oké.. dat wist ik niet. Ik vond op Google dit.
Maar ik heb dus geen lorazepam genomen. Geen een… expres niet. Dus dat het niets zou doen, dat kan altijd. Maar dat ik zooooooo moe ben?
Ik lees net wel dat mensen met AD(H)D een tegengesteld effect krijgt van deze soort..
Welke soort moet ik dan hebben..?
Drugs gebruiken om je werk te kunnen doen is een red flag. Een doodlopende weg.Ik vond 4-FMA ook niet slecht om beter te focussen op werk ipv vuile muren
Je hebt de hel week er niet aan gedacht je huisarts of behandelaar te bellen?nu ben ik dus al een week m’n voorraad Ritalin kwijt.
Gewoon de behandelaar die je recept uitschrijft bellen en eerlijk zeggen dat je ze kwijt bent. Krijg je zo nieuwe.22 feb komt m’n nieuwe lading medicijnen wee
Je huisarts bellen, situatie uitleggen en met een receptje naar de apotheek. Dat lijkt me de beste aanpak.
Wat is dat?Ken je ethyl phenidaat en isopropyl phenidaat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."