Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw laatste ontdekking

Jouw laatste ontdekking

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Potverdikkeme, ik ben even een poosje offline, kom ik terug in het RC forum.. Iedereen aan de 3-MMC! Gebeurt er dan niks interessants meer op de RC markt? Ik bedoel, het is wel lekker ja maar zo lekker.. Ik zag allerlei nieuwe namen voorbij komen bij m'n vendor, dus ik denk ik kijk weer eens op DF. Nou, volgens mij hebben we een winnaar!

1P-LSD heb ik nog nooit geprobeerd, dus gelijk maar even besteld. Ik weet het, ook die is niet nieuw meer inmiddels, maar het is wel weer even tijd voor wat variatie in de keuken. Wat is de laatste nieuwe RC die jullie hebben getest? En wat vond je daarvan?
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
4-MMC , verrekte lekker!

Overigens niet nieuw meer.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
DMXE, mooi spul.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buffelaartje zei:
4-MMC , verrekte lekker!
Klik om te vergroten...
🧐 ik dacht dat die niet te koop was bij de Google vendors
Ik was ook benieuwd naar 3cmc of 4 cmc. Wat die aan euforie brengen , energie,zonder trippen of malle visuals .
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken )
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
MXiPr,

komt verrassend veel in de buurt van MXE maar is toch zijn eigen ding. Warme euforie.

Mdphp freebase

3-cmc was een topper als je niet van die vaagheid van 3-mmc houd.

En alle pyros behalve mf-pvp natuurlijk maar das niks nieuws
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anne M Dexter zei:
🧐 ik dacht dat die niet te koop was bij de Google vendors
Ik was ook benieuwd naar 3cmc of 4 cmc. Wat die aan euforie brengen , energie,zonder trippen of malle visuals .
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken
Klik om te vergroten...
3-cmc lijkt op 3-mmc maar dan zonder de sero kant en meer richting coke.

4-cmc is 3-mmc maar dan meer richting de mdma serotonine kant maar dan met 0 stimulatie.... Vrij saai
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nu ik je naam zie denk ik oja hij zat vroeger ook nog op het forum. Heb je zelfs nog met je oudere naam gezien.

Ach ja, 3-mmc... het is een beetje een hype geworden. Verdomd verraderlijk spul. Veel mensen kunnen er niet vanaf blijven. Ik ben daar één van. Als ik een zakje koop 24 uur later zakje leeg, elke keer. Daarom voor mij niet meer.

Verder 1-p-lsd heel vaak gedaan, en 6-apb hoewel deze niet echt nieuw is. Wel kwam ik o-dsmt (opiode) en DOC tegen. Die DOC ligt nou al een tijdje te branden in mijn kastje maar moet nog wachten op het goede moment. Verder kwamen 2c-c en 2c-d nog tegen die ik binnenkort wil testen, maar ik heb het niet zo met 2c’s.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
3-cmc lijkt op 3-mmc maar dan zonder de sero kant en meer richting coke.

4-cmc is 3-mmc maar dan meer richting de mdma serotonine kant maar dan met 0 stimulatie.... Vrij saai
Klik om te vergroten...
Dan zou 3 mmc dus de middenweg zijn ?,,
3cmc lijkt fijn qua energie,voor mijn zieke slechte dagennll
4 cmc ,misschien bij onrust ennverdriet van altijd ziek,voelen
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anne M Dexter zei:
Dan zou 3 mmc dus de middenweg zijn ?,,
3cmc lijkt fijn qua energie,voor mijn zieke slechte dagennll
4 cmc ,misschien bij onrust ennverdriet van altijd ziek,voelen
Klik om te vergroten...
4-cmc is echt waardeloos.... Echt zonde van je sero...

3-cmc is mijn voorkeur want je word er niet zo vaag van als 3-mmc
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad iedereen aan de stimulanten moet ik zeggen. Ik zelf heb twee weken geleden AL-LAD geprobeerd. Net als LSD een lysergenamide maar dan zonder bodyload en een veel makkelijkere headspace. Ik heb 300 microgram geprobeerd, wel een hogere dosis maar niet absurd hoog. Ik vond het erg aangenaam en had veel visuals. Echter moet ik er wel bij zeggen dat ik een andere verwachting had. Ik heb meer visuals gehad op LSD in ieder geval. De headspace was wel veel en veel lichter naar mijn idee.

Toch prefereer ik LSD over AL-LAD, was wel leuk voor een middagje.
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anne M Dexter zei:
🧐 ik dacht dat die niet te koop was bij de Google vendors
Ik was ook benieuwd naar 3cmc of 4 cmc. Wat die aan euforie brengen , energie,zonder trippen of malle visuals .
Lijkt het op,3 mmc, dat vind ik soms best heftig ( oraal, capsules maken )
Klik om te vergroten...
Wij kopen nooit drugs online , misschien wel een keer doen uiteindelijk het volgens sommige mensen beter blijkt te werken. die 4-MMC halen we gewoon bij onze lokale dealer die overigens ook gewoon alles test , uit voorzorg laten we sommige drugs nog altijd testen ofdat het wel ZEKER de juiste variant of dergelijke is of hoeveel M er in een pilletje zit.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Apotheker zei:
4-cmc is echt waardeloos.... Echt zonde van je sero...

3-cmc is mijn voorkeur want je word er niet zo vaag van als 3-mmc
Klik om te vergroten...
Dat klinkt goed, ik heb een puber meid, en puber schoonzoon. Na weken alles alles alleen en opbouwend getest te hebben, durf ik wel een RC booster aan, ( ik,slik toch al oxy en slaappillen oa. Huisarts )

❌Ik ken geen dealers , zou niet weten waar te vragen , en zomaar speed kopen op een hoek in de binnen stad durf ik niet ‼️

Wij kopen nooit drugs online , misschien wel een keer doen uiteindelijk het volgens sommige mensen beter blijkt te werken. die 4-MMC halen we gewoon bij onze lokale dealer die overigens ook gewoon alles test , uit voorzorg laten we sommige drugs nog altijd testen ofdat het wel ZEKER de juiste variant of dergelijke is of hoeveel M er in een pilletje zit.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
o-dsmt (opioide)
Klik om te vergroten...
oeh is die leuk?
Dirkjan zei:
Nu ik je naam zie denk ik oja hij zat vroeger ook nog op het forum. Heb je zelfs nog met je oudere naam gezien.
Klik om te vergroten...
haha ja klopt ja, tijdje geleden maar ik heb hier behoorlijk wat uurtjes besteed :grin:

4-MMC staat tegenwoordig op de opiumlijst toch? Daarom is er toch 3-MMC op de markt gekomen? 4-MMC kochten wij jaren geleden online, nu nergens meer te vinden.

Wij hebben als het goed is ook nog ergens DOM liggen, maar nooit aangedurfd (of heb jij dat nog @Psychedelibee ? :sweatsmile: )
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
🐺PsyTekz zei:
@SkittlesAndMe tijden zijn wat verandert he sinds jij hier mod was 🤣. Iedereen aan de rc uppers nu. Goeie ouwe tijd van pep en pillen is voorbij ^^.
Klik om te vergroten...
ach ja, ik denk graag terug aan die tijd maar ben ook wel blij met alle nieuwe opties :smirk:

Dirkjan zei:
Geen idee, heb hem nog niet geprobeerd of de behoefte gehad. Zie ook niet echt een meerwaarde in een pijnstiller. Beetje hetzelfde als hoe ik over slaappillen denk. Leuk, maar weinig functie als recreatief middel.
Klik om te vergroten...
Slaappillen zijn voor mij ook niet recreatief nee, maar opiaten kunnen toch erg feestelijk zijn heb ik hier meermaals gelezen. Helaas nog nooit een poging mogen wagen, maar ik wil het graag nog eens proberen
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
SkittlesAndMe zei:
oeh is die leuk?

haha ja klopt ja, tijdje geleden maar ik heb hier behoorlijk wat uurtjes besteed :grin:

4-MMC staat tegenwoordig op de opiumlijst toch? Daarom is er toch 3-MMC op de markt gekomen? 4-MMC kochten wij jaren geleden online, nu nergens meer te vinden.
Klik om te vergroten...
Ja 4-MMC staat al een tijdje op de opiumlijst ,overigens wel leuker dan 3-MMC natuurlijk...duurt denk ik ook niet heel veel langer totdat dat middel er ook op komt door de hysterie van de media en soms is dat ook niet onterecht.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
@SkittlesAndMe tijden zijn wat verandert he sinds jij hier mod was 🤣. Iedereen aan de rc uppers nu. Goeie ouwe tijd van pep en pillen is voorbij ^^.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
SkittlesAndMe zei:
Dirkjan zei:
o-dsmt (opioide)
Klik om te vergroten...
oeh is die leuk?
Klik om te vergroten...
Geen idee, heb hem nog niet geprobeerd of de behoefte gehad. Zie ook niet echt een meerwaarde in een pijnstiller. Beetje hetzelfde als hoe ik over slaappillen denk. Leuk, maar weinig functie als recreatief middel.
S
Sebas-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Gister 3cmc gedaan, 6 sleutel puntjes ongeveer om het uur begepakt. Heerlijke avond gehad, lekker veel praten en licht euforisch. 3 uur na laatste nakkie ontbijtshake gemaakt en heerlijk 6-7 uur kunnen slapen.

Kater is heel licht. Hooguit een beetje moe..

Super leuk, verslavend spul.
Pas er mee op en doe het verantwoord! :)
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
gister 3cmc kristallen getest, lijkt op 3m maar is milder en minder koude handen, wel veel cravings dus zakje is leeg. Ook hele nacht klaarwakker en geen oog dicht gedaan, heel weinig eetlust. Behoorlijke kater
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sebas- zei:
Gister 3cmc gedaan, 6 sleutel puntjes ongeveer om het uur begepakt. Heerlijke avond gehad, lekker veel praten en licht euforisch. 3 uur na laatste nakkie ontbijtshake gemaakt en heerlijk 6-7 uur kunnen slapen.

Kater is heel licht. Hooguit een beetje moe..

Super leuk, verslavend spul.
Pas er mee op en doe het verantwoord! :)
Klik om te vergroten...
Je bent oprecht de eerste (en ik vermoed enigste) die pocht over 3-cmc. 😱

Heb je ervaringen met andere stims om mee te vergelijken?
Of was dit uw eerste RC?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."