#1
Ik hoor dat er weer meer echte (geteste) 3mmc in omloop is. En nog veel meer 4mmc, maar dat is al Wat langer gaande
Nee denk het niet. Misschien op darknet maar het is vrijwel overal verboden nu.Zou het nog terugkomen?
Omdat dealers geld willen verdienen. 3mmc verkoopt veel beter dan 2mmc.En waarom liegen dealers over wat ze verkopen? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat het 2mmc is?
Liegen is wat dealers doen. Op een enkeling na misschien.En waarom liegen dealers over wat ze verkopen? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat het 2mmc is?
Op het darkweb gebeurt exact dezelfde scam als degene die de dealers hier uitvoeren: 2-mmc of 3-cmc verkopen onder de naam 3-mmc. Wanneer je de beoordelingen leest zie je altijd hetzelfde: mensen laten het testen en het blijkt wat anders te zijn.Nee denk het niet. Misschien op darknet maar het is vrijwel overal verboden nu.
Ik vond 3-mmc het beste middel voor op festivals. Je kan maar blijven gaan en het effect neemt helemaal niet af als je blijft bijpakken, sterker nog, je gaat je steeds beter voelen.Ja helaas had ik ook gevraagd om 4mmc. Maar hij gaf aan 3mmc te hebben.
Nou vind ik 2mmc ansich prima.
Ik heb maar een heel klein beetje mogen proeven van 3mmc. 3 kleine snuifjes gehad na 2cb op festival. En die 3e snuif voelde wel heel nice. Daarna niks meer gedaan.
Jaar erop wel lekker avondje gedaan. Vrienden zeiden 3mmc. Maar ik vond het absoluut niet lijken op jaar ervoor.
Dit jaar 100% 2mmc en ik weet 100% zeker dat het vorig jaar ook zo was
Ben zo benieuwd naar 3mmc gewoon echt lekker op een feestje 🤣
Bij 4-mmc merkte ik na meerdere uren al dat het effect begon te veranderen, je verandert echt in een serotonine zombie die hardstikke wazig is (alsnog leuk, maar net ff anders dan 3-mmc).
Maar 2 is wel straks op, zo één, twee, drie.Mijn vendor/maat zegt dat 2mmc goed loopt ,hij verkoopt het ook als 2mmc zolang de voorraad strekt.
Liegen om 3mmc is gewoon niet goed als je de echte ooit op heb gehad.
Dit is een utopie. Dealers hebben schijt aan jou en geven geen fuck om wat ze verkopen.Het is ook niet in belang van dealers om een matig product te verkopen, dan komen je klanten niet terug
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."