Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Er is momenteel weer 3mmc te krijgen hoor. Heb het ook geprobeerd en het is echt een heel ander effect. 2mmc is alleen energie, en 3mmc is echt beetje mdma spacy achtig!"
"Het is er weer! Ik heb via mijn dealer een lange tijd "3mmc" besteld en nadat ik het getest had was dit gewoon 2mmc, testcentrum in Rotterdam gaf aan dat nagenoeg alles wat ze binnenkregen als 3mmc momenteel 2mmc is. De dealer zei tegen mij dat elke dealer op dit moment 2m verkoopt als 3m, en dat als hij eerlijk is ik naar een ander zou gaan en alsnog 2m zou krijgen! Haha zit wel wat in. Hij heeft dus open kaart gespeeld. Maar nu heeft die dus wel echte oldschool 3mmc, getest en al. Dus het is back via de juiste kanalen!!"
"XMR zei: Heb jij het persoonlijk laten testen? Zolang jij geen test heb gedaan moet je jouw dealer niet vertrouwen. Klik om te vergroten... Ik laat het volgende week donderdag testen en heb dan die week daarna uitslag. Maar de geur is ook zoals 3mmc moet zijn, ik denk het wel echt hoor."
"Yes zal ik doen"
"Yes, heb de uitslag. Is 3mmc !"
"Leuk report, ik heb zelf nog nooit LSD op, ik ga er binnenkort mee microdoseren kijken wat dat doet! En wellicht in de zomer een goede dosis nemen!"
"Loveuppers24 zei: Het is nog wel verkrijgbaar bij sommige dealers je moet alleen de juiste weten te vinden niet dat 3cmc of 2mmc krijgt maar echte 3mmc is wel zeldzaam nu Klik om te vergroten... Klopt inderdaad wat je zegt, de meeste dealers zeggen dat het 3MMC is maar na testen blijkt het wat ander te zijn. Heb inmiddels nu wel een goede gevonden, en laatst GGD getest, testen is weten! Blijft toch wel fijn spul, het oppepende effect maar toch dat je je ook lekker voelt ofzo."
"Ja zeker wel en je merkt het ook wel qua effect !"
"Goedemiddag iedereen, ik wil beginnen met LSD microdising. Ik heb daarvoor een pipetflesje gehaald en een paar LSD zegels. Nu las ik dat je het beste gedeminiraliseerd water en een beetje pure alchol kan gebruiken. Nu de vraag, kan ik niet een kleine hoeveelheid vodka gebruiken om zo de alcohol eraan toe toevoegen?"
"Hippie Langwaus zei: Ja, dat kan prima. Klik om te vergroten... Oke bedabkt, maar moet ik dan wel gedeminiraliseerd water halen? Of gewoon het flesje vullen met vodka en de blotter er in? Of is dat teveel alchohol in verhouding? 40 procent dan"