#1
is your name earl?
jcutter zei:Maar dat is ook per vrouw verschillend natuurlijk..
Toch komt dit meer voor bij vrouwen die onafhankelijk zijn.
Dat is wat ik denk.
Well said.azgaza zei:Een goede relatie is een evenwicht, waarbij het gelijkwaardig is. Als het evenwicht vervalt komen er al snel problemen. Meer kan ik hier over eigenlijk niet echt zeggen.
jcutter zei:Heb je soeed op of hou je gewoon van me![]()
Sorry, heb teveel valium op om te kunnen lezen.
Ik lees het morgen![]()
Je moet een balans vinden. En daarmee bedoel ik niet dat het geven/nemen gelijk verdeelt moet zijn tussen beide. Bij sommigen ligt het meer in hun aard om te geven, te verzorgen en te luisteren. Anderen zijn veel losser etcetera. Elkaar begrijpen daarin is een van de belangrijkste dingen in een relatie, en ook een van de grootste redenen om te breken met je geliefde. Het heeft allemaal te maken met wat je verwacht van de ander, en in hoeverre diegene daarin meegaat.
Of ben ik nu gek?
DreamWeaver zei:Je moet een balans vinden. En daarmee bedoel ik niet dat het geven/nemen gelijk verdeelt moet zijn tussen beide. Bij sommigen ligt het meer in hun aard om te geven, te verzorgen en te luisteren. Anderen zijn veel losser etcetera. Elkaar begrijpen daarin is een van de belangrijkste dingen in een relatie, en ook een van de grootste redenen om te breken met je geliefde. Het heeft allemaal te maken met wat je verwacht van de ander, en in hoeverre diegene daarin meegaat.
Of ben ik nu gek?
GrayMatter zei:Wat ik nu op het moment meemaak is een gevolg van Karma, ik heb veel te veel voor lief genomen en dat heeft zich gespiegeld naar mij toe.
Nu ben ik de gene waar van genomen werd... en ik vind het nog mijn verdiende loon ook, zonder down of depri er van te worden.
Ik hoop dat mijn kansen snel keren ik heb wel geleerd niet te fucken met Karma.
in een goede relatie is het geen geven en nemen maar is het delen.azgaza zei:Een goede relatie is een evenwicht, waarbij het gelijkwaardig is. Als het evenwicht vervalt komen er al snel problemen. Meer kan ik hier over eigenlijk niet echt zeggen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."