Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarnemingen een ilusie of niet?

waarnemingen een ilusie of niet?

16 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
s
sweetdisasterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb sinds enkele weken een nieuwe vriend.
Nu hebben we voor het eerst samen geblowd. Na het blowen voelde ik me bij hem ongemakkelijk omdat ik het gevoel had dat hij mij gebruikt voor de seks. Nooit eerder gehad maar toen dacht ik dat. Ondertussen is het nu enkele dagen geleden maar dat gevoel blijft.
Kan ik dit gevoel door het blowen hebben en dat er gewoon niets van klopt, of heb ik dit nu gemerkt omdat ik stoned was en daardoor de dingen beter zag.
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien pikte je iets op uit je onderbewuste?
s
sweetdisasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar zat ik ook aan te denken. Maar dat onderbewuste hoe zeker kun je daar van zijn op het moment dat je stoned bent. Zijn het gedachtes waar je onbewust bang voor bent of zouden die gedachtes reeel zijn.

Sorry voor mijn vage verhaal maar ik kan de gedachtes sinds die tijd niet meer van me afzetten.
P
PsychedelicwarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, dit is gewoon angst en geloof mij; dit heb je niet zomaar.
Je moet je vriendje eens goed gaan analyseren en een beetje gaan provoceren op een ludieke wijze. Gewoon een beetje aan hem gaan trekken met woorden. Hij moet het jouw waarschijnlijk bewijzen of hij gek op jou is of niet. Waarschijnlijk maakt hij jou onzeker en jij wilt zekerheid.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb je ervaringen in het verleden waardoor je dat onterecht zou kunnen gaan denken ?

Natuurlijk is zoiets ook zeer goed echt aan te voelen, maar daar hoef je niet stoned voor te zijn.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmmmm, ik herken zulke gedachtes wel een beetje. Van blowen kun je ook flink paranoia worden hoor! Dat is ook de reden waarom ik - na vroeger jaaaaaren lang stevig geblowd te hebben - er mee gestopt ben.

Ik zou zeggen, blow even niet (samen met hem). Waarschijnlijk verdwijnen die gedachtes dan wel weer. Blijf je ook nuchter dat gevoel over je vriend houden, dan moet je toch even voor jezelf proberen te analiseren waar ze eventueel mee te maken kunnen hebben. Succes!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat was ook mijn eerste gedachte; wietpara! Been there, left it there (;
s
sweetdisasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey bedankt voor jullie reacties.
Ik ben er nog niet helemaal uit wat het nu precies is geweest.
Maar misschien zijn het toch mijn eigen twijfels geweest, of paranoia.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meestal maakt blowen je gevoeliger om dingen op te pikken, net als elke psychidelica stelt het je open voor dingen... inprinciepe zijn mensen die je voor seks gebruiken makkelijk te herkennen, stemmen overal mee in en kennen vaak de problemen (al kan dit ook komen als ze zelf veel hebben meegemaakt) Luister naar je instinkt, nuchter dan wel :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
joeri mulder zei gister constant uhh en ehh , dione de graaf deed dit ook. ik had pure wiet gerookt en had het idee dat het echt 2 totale randdebiele waren die absoluut niet normaal kunnen praten en constant het woordje uh en eh nodig hebben. toen ik me besefte dat dit proffesionals zijn en de 'normale' mens dus nog veel erger is in zijn spreektaal bedacht ik me wat een vreemde wezens we zijn.

was 1 grote fascinering voor me ik stond er helemaal versteld van, de dag erna denk ik dit mss nog steeds wel maar zie ik het als normaal.


waarom vertel ik dit? omdat een man gewoon graag seks met je wilt als hij je leuk vind en je samen stoned bent, hij word mss wel geil van het blowen maar dan hoeft hij je nog niet te gebruiken het valt je alleen maar meer op en je zult er diepere associaties bij leggen zoals ik bij joeri mulder zn UH En EH deed :P

maar volg je nuchtere instincten gewoon en dan komt t wel goed
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welkom in de wondere wereld van pure wiet waarin je alles doorprikt en de plooien uit alles pikt alsof je een robot mechanisme in je hebt verworven.

Met wiet zonder die vieze en naief makende tabak ben je in staat micro expressies en gelaatstrekken van mensen af te lezen die grotendeels hun hele inhoud in je schoot werpen.

Eeen wereld met pure wietrokers en de hele politiek valt als een kaartenhuis in elkaar.

Iedereen heeft een rol met een bepaald belang wat hij of zij niet probeert prijs te geven, maar niemand die zich ook maar enigszins opgezet projecteerd ontkomt aan een gezond brein dat opgeladen is met pure THC.

Manipulators en acteurs pik je er zo tussen uit met je kritische waarneming. Geniet van alles dat je opdoet en doe er je voordeel mee. Confronteer mensen er niet mee want je wordt gedemoniseerd. En zeg al helemaal niet dat je ze doorhebt omdat je high bent.

Ons onderbewustzijn is de grond waaruit alle lagen van mentale constructies zijn opgebouwd en waaraan onze gedragingen zitten gekoppeld. Indien je dit waarneemt, neem je werkelijkheid waar. Probeer deze rationeel te benaderen want nuchter is ons niet ingelegd hoe deze te interpreteren.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij is het paranoia, dat is geen belediging, het is gwn een feit dat dat van blowen KAN voortkomen.

En als hij je echt gebruikt voor de sex, dan zeg je maar dat je de BUZZRIDER kent :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
buzzrider zei:
En als hij je echt gebruikt voor de sex, dan zeg je maar dat je de BUZZRIDER kent :wink:
Klik om te vergroten...
Dat is een goede! Daar schrikt hij vast wel heel erg van....
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit is geen illusie:

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
^speciaal voor jou wel hoor!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
spacekonijn zei:
joeri mulder zei gister constant uhh en ehh , dione de graaf deed dit ook. ik had pure wiet gerookt en had het idee dat het echt 2 totale randdebiele waren die absoluut niet normaal kunnen praten en constant het woordje uh en eh nodig hebben. toen ik me besefte dat dit proffesionals zijn en de 'normale' mens dus nog veel erger is in zijn spreektaal bedacht ik me wat een vreemde wezens we zijn.
Klik om te vergroten...

Joerie Mulder en Dione de Graaf zijn ook normale mensen hoor. Het feit dat ze met hun kop op televisie verschijnen, maakt ze niet anders dan de rest. Sterker nog, ik denk dat er in de "normale" wereld genoeg "proffesionals" rondlopen met een veel betere verbale vaardigheid dan Joerie Mulder en Dione de Graaf (ik ken ze niet eens, want ik heb geen kabeltv). Zij hebben alleen andere prioriteiten en geen behoefte aan een televisiecarriere + bn'er status...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat stom. Ik kom er nu pas achter dat andere mensen die wietpara ook hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."