Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsrelatiee

relatiee

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Relatie zonder seks?

hoe kun je nou een relatie zonder sex hebben ... sex is een wezenlijk onderdeel van het uiten van liefde voor elkaar .. het is niet verplicht natuurlijk, maar liefde zonder sex zou meer bij vriendschap of familie horen dan bij een liefdesrelatie imho ...

al snap ik nicolai helemaal en was ik ook zo toen ik vrijgezel was. Sex is leuk en kan best gebruikt worden tussen vrienden onderling die geen liefdesrelatie hebben, maar gewoon vrienden zijn :)

een relatie zonder sex is ook helemaal prima .... dat zijn de meesten van mijn relaties .. nb : allemaal op 1 na :wink:

maar een liefdesrelatie zonder sex? Daar schort iets aan, niet dat het onmogelijk is, zo'n relatie, maar optimaal is het ook niet. Niet dat ik zo'n sexmonster ben. Wat dat betreft is mijn libido op wat perversiteiten, way below :wink: Je kunt jezelf afvragen in hoeverre sex belangrijk is voor je. En dan vooral sex met die persoon. Wat niet kan, kan nu eenmaal niet ( door bv lichamelijk of zelfs geestelijk onvermogen) maar dat zijn dan uitingen van iets dat niet optimaal is. Dat weet je vantevoren of daar groei je vanzelf in ... of niet en dan ga je vreemd of is het snel uit :wink:

o w8 .. orale sex is dan wel 'toegestaan' en geld niet als sex? .. sjah ik ben een simpel mannetje .. ik ben al tevreden als mn vrouwtje me elke dag een keer afzuigt, dus zo gezien hoef ik zelden sex zeg maar :sunglasses: gelukkig heeft zij net zo weinig hobbies als ik, maar verschillen ze wel ... grijnz en haar hobby valt na een dikke drie jaar wel te raden :hearteyes:

ik versta sex eigenlijk als heel wat anders dan penetratie alleen, ik zou soepeler zijn als ik niet zou mogen penetreren maar wel wat anders mocht dan dat ik zou zijn als ik echt helemaal niets zou krijgen zeg maar .... begrip komt tenslotte maar zo ver :) het gevoel wil ook wat :) one way or the other ....
ik ken mensen die door lichamelijke 'ongemakken' bepaalde sexuele handelingen niet meer kunnen verrichten en die dat met hun partners op hele varierende manieren opgelost hebben :flushed: varierend van algehele onthouding ( met en zonder stiekum vreemdgaan :wink: ) tot wat meer losbandige levensstijlen .... sjah wie ben ik om erover te oordelen :) ik ben het liefste instens lui :wink:

:wave:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Relatie zonder seks?

ArieKanariE zei:
sjah ik ben een simpel mannetje .. ik ben al tevreden als mn vrouwtje me elke dag een keer afzuigt,
Klik om te vergroten...

zou ik ook zijn hoor :P
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Relatie zonder seks?

tevredenheid is een state of mind :) maar soms is die state of mind extra makkelijk op te roepen he :) of het nou het gevoel of het aanzicht is :mrgreen: voor mij werkt het :hearteyes:

:mrgreen: :wave:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Relatie zonder seks?

j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Relatie zonder seks?

A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Relatie zonder seks?

proest ..... cuttertje toch ... dat gaat misschien in de verenigde staten op met hun enorme aantallen en enorme aantallen uitwassen ... maar op elke drie vermoorde vrouwen 1 vrouw vermoord door haar man?
eigenlijk klinkt dat niet eens erg gek, nu je het zegt cutter ... ziek he .. :flushed:

dan moeten er trouwens wel heel wat rotwijven zijn op aarde :sunglasses: en heel wat gestoorde mannen ook trouwens :) al zoeken die mekaar natuurlijk op ook :)

ikzelf heb 1 keer zo'n vriendin gehad .. die elke paar weken een paar dagen gewoon express het bloed onder je nagels vandaan wilde gaan trekken om te kijken hoe boos je kon worden ... en als uitleg achteraf gaf ze dan menstruatieproblemen .. nou het was wel meer dan een beetje sjaggo .. zij moest en zou je boos krijgen, dat gaf ze ook ruiterlijk toe .. dat was hetgeen ze wilde .. je boos krijgen .. :rolleyes: en daarbij ging ze echt tot ongekende hoogtes hoor ... geen reactie geven was net zo erg als een rotreactie geven, dus reken maar uit hoe erg dat kan escaleren na een tijdje ... dan ga je toch maar kijken of je niet zulke rotreacties kan geven, dat ze maar ophoudt ..

bij mij resulteerde dat na een maand in een paar gigantische ruzies waarna ik veilig mn heil weer zocht in het vrijgezellenbestaan .... een paar andere onwetende mannen werden zo over hun toeren gedreven dat ze eerst haar huis en later haar helemaal het leplazarus gemept hebben .... wiens schuld is dat dan vraag je je af ... die gek die een ander, of het bezit van een ander in mekaar slaat .. of die vrouw die dat koste wat kost uit probeert te lokken .. zoals de waard is ziet hij zijn gasten tenslotte ... en je krijgt waarnaar je solliciteert ... deze uitdrukkingen zijn er niet voor niets .....

iemand die net zo lang probeert te jengelen en te etteren totdat ze die uitbarsting krijgt waar ze als het ware om vraagt moet achteraf niet gaan zeuren dat ze zulke klappen of woorden heeft gehad ( al zijn klappen altijd een stap te ver .. soms moet je je nu eenmaal verdedigen en ook als man klappen terug geven ) .....
zo zie je maar weer dat je heel makkelijk kan zeggen dat een derde van de vrouwen iets wordt aangedaan door hun man, maar eigenlijk zou je verder moeten kijken naar hetgeen er daadwerkelijk gebeurd is ... naar de situatie waarin een vrouw ( of een man ) hun 'geliefde' man (of vrouw) tot zulke hoogtes probeert te krijgen, waar diegene niets anders meer weet dan ' to hurt ' .... soort zoekt soort zeggen ze tenslotte :wink: om bejaagd te worden, zoek je naar een jager ....

maar brrrrr ... je ziet het alleen bij mensen ... zelfs dieren zijn niet zo dysfunctioneel in hun relaties .. zelfs als dier is de mensheid mislukt :)

:wave:


waaaaaaaaaa die andere post :rock:
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Relatie zonder seks?

Nee.. komt frustratie van, we zijn er toch duidelijk op gemaakt om gewoon wel seks te hebben ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Relatie zonder seks?

Ja, ik herken dat harstikke goed.
Zulke vrouwen vragen er gewoon om hoor..
Er zijn natuurlijk ook mannen, die vrouwen slaan; zonder dat zo'n vrouwtje iets heeft gedaan.
Dat vind ik gewoon verkeerd, maar vrouwen die het zelf uitdagen..tja..
Het jammere is; dat zulke vrouwen weten dat ze toch een rechtzaak gaan winnen indien dat ervan komt. Erg jammer dat zulke vrouwen en mannen bestaan. Het zou wel ergens voor dienen :smoke:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Relatie zonder seks?

Lijkt me heel moeilijk, ik vind seks heel belangrijk. Het is voor mij een vorm van intimiteit die ik onmisbaar vind in een relatie...
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Relatie zonder seks?

die mensen zijn er ook om ons te dienen cutter :) omdat zij zo diep triest zijn, lijken wij zelfs met al onze onvolkomenheden toch nog een heel stuk 'menselijker' :stoned:

thnx to them WE look good! :mrgreen:

:wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Relatie zonder seks?

Ik heb een crush op een jongen in een rolstoel. Nu is de stoel geen probleem, zijn dwarsleasie wel. Ik heb geen relatie met hem, ik ben alleen maar geïnteresseerd. Neemt niet weg dat ik denk aan hoe het zou zijn een relatie met hem te hebben. Naar alle waarschijnlijkheid kan hij zijn instrumentarium niet naar behoren bedienen(hij moet ook op tijd plassen want hij voelt het niet). Nu heb ik nog nooit heel erg diep nagedacht over een relatie zonder seks. Ik vind het erbij horen, je betuigd je liefde naar elkaar in dit soort intimiteit. Maar wat nu als ik head over heels in love fall met deze jongen(we kijken elkaar heel vaak terloops aan en ik weet bijna wel zeker dat hij mij hetzelde ziet als ik hem), zal ik in staat zijn om een penetratie loze relatie aan te gaan? Er zijn oplossingen en speeltjes genoeg voor vrouwen om de man te vervangen maar ik denk dat ik het niet eens zou willen. Bij mij geld namelijk: voor wat, hoort wat. Ik denk dat ik een enorm schuldgevoel zou hebben als ik de fysieke liefde alleen maar zou ontvangen en niet zou terug kunnen geven...

Geef je menig, denk je er net zo over?

X
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Relatie zonder seks?

@ Drientje

Ook mensen met een dwarsleasie zijn in staat om een erectie te krijgen, ik heb er toevallig pas een hele docu over gezien. De meneer die er zo openlijk over sprak had al 18 jaar een dwarsleasie en samen met zijn vrouw was hij daadwerkelijk instaat om een erectie te krijgen. De eerste keer dat dit gebeurde schrok hij zich rot, klaarkomen (lichamelijk) dat lukt hem nog altijd niet, maar mentaal werd hij wel bevredigd. Zijn theorie was dat opwinding meer dan alleen lichamelijk is, en dat de mentale opwinding tot veel meer in staat is dan wij denken. Om zijn woorden te quoten: "sex draait om meer dan alleen dat aanhangsel waar ik toevallig mee geboren ben het is een mentale band die ik met niemand kan bereiken behalve met mijn vrouw". Vond het zo mooi!
Echte liefde! :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."