#1
Re: Relatie zonder seks?
Ja, ik herken dat harstikke goed.
Zulke vrouwen vragen er gewoon om hoor..
Er zijn natuurlijk ook mannen, die vrouwen slaan; zonder dat zo'n vrouwtje iets heeft gedaan.
Dat vind ik gewoon verkeerd, maar vrouwen die het zelf uitdagen..tja..
Het jammere is; dat zulke vrouwen weten dat ze toch een rechtzaak gaan winnen indien dat ervan komt. Erg jammer dat zulke vrouwen en mannen bestaan. Het zou wel ergens voor dienen
Ja, ik herken dat harstikke goed.
Zulke vrouwen vragen er gewoon om hoor..
Er zijn natuurlijk ook mannen, die vrouwen slaan; zonder dat zo'n vrouwtje iets heeft gedaan.
Dat vind ik gewoon verkeerd, maar vrouwen die het zelf uitdagen..tja..
Het jammere is; dat zulke vrouwen weten dat ze toch een rechtzaak gaan winnen indien dat ervan komt. Erg jammer dat zulke vrouwen en mannen bestaan. Het zou wel ergens voor dienen


