#1
Jo, ik wou nog even laten weten wat we uiteindelijk hebben gedaan. Geen XTC dus. Gewoon lekker paar blowtjes en wat bier gehaald, en voor de rest een onwijs goeie avond gehad.
In ieder geval bedankt voor jullie adviezen, en ik wil zeker nog een keer XTC doen, maar onze avond was in ieder geval ook geslaagd zonder het![:grin:]()
In ieder geval bedankt voor jullie adviezen, en ik wil zeker nog een keer XTC doen, maar onze avond was in ieder geval ook geslaagd zonder het
