#1
Love is a battlefield...
El Retro zei:omfg...
kees zei:mijn verslaving is eten en dan voor mij is dat pure liefde , ik gebruik niets meer ik eet liever . Eten kan ook een harde verslaving zijn geloof mij dus waarom opent men hier geen speciaal topic over????? je hebt speed , alcohol ghb enz waarom geen eten ?
kees zei:Voor mij is liefde die eerst beet van die ham in die gouden morgen , die flinke snauw in die spek met bonen met worst , die hap waar heel je lijf van sidert van genoto' wat is eten fijn , een lekker kippetje aan het spit overgoten in botersaus , die kalkoen van oma die we samen met kerst opeten met opa john o wat ik eet ik graag .
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."