Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiefde is...

Liefde is...

772 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooi gezegd Mr. Trips :).
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een japke is de perfecte relatie, ze is er wnn je wil, ze bedriegt je niet, ze maakt je knalverliefd, ze gaat niet sjoppen met jou centjes, ze klaagt niet, ze is niet te langdradig, ze verkoopt geen achterklap, ze maakt je dolenthousiast, ze laat je soms dingen zien en horen die je nooit eerder zag...
En als je ze even beu bent neem je ze niet mee :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Liefde is, elkaar respecteren zoals je bent.

Liefde is, 100% jezelf kunnen blijven

Liefde is, samen openlijk over alles kunnen praten (bv. drugs)

Liefde is, samen LSD gebruiken :hearteyes:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Liefde is haat.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
liefde is dood
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Patta_freak zei:
''liefde is een verdraaid beeld van houden van... wanneer je iemand liefhebt betekent dit dat je bij elkaar wil zijn tot de een het niet meer ziet zitten en de ander achterblijft met de kapotgeslagen resten van wat het ooit was of geweest had moeten zijn... dit is bij 97% van de gevallen, er zijn uitzonderingen maar helaas zijn deze niet te herkennen voordat het te laat is'' - Per Verz
Klik om te vergroten...

Mooi gesproken. En klopt inderdaad voor 97%. Ik ben momenteel heel verliefd en hoop dat ik niet bij die 97% eindig. Want dan breekt me hart in 1000 stukken en daar is geen lijn voor. Maar je ziet het pas als de relatie uit is. Je kan het niet voorspellen. Dus ik geniet met van elke dag :)

Love me meisie :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
Klik om te vergroten...

Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fishhead07 zei:
azgaza zei:
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
Klik om te vergroten...

Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel :)
Klik om te vergroten...

Ja zeker; en de laatste die ik dus kapot achterliet, en die na 4 maanden nog steeds helemaal verdrietig, depressief en in de war is, was een relatie van 2 jaar, hij (en ik toendertijd) dachten dat het misschien wel levenslang zou kunnen zijn. Maarja die dingen kan je niet voorspellen.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
azgaza zei:
Fishhead07 zei:
azgaza zei:
Het is waar dat het voor één altijd wel pijnlijk eindigd, mijn eerste ex was ik de gene in pijn, en de tweede keer liet ik mijn ex totaal verscheurd achter. Nog steeds trouwens, hij heeft zijn leven na ruim 4 maanden nog steeds niet op poten.
Achja.. ik heb nu iemand, en ik wil niet meer te veel aan de schuld denken. Veel te blij met mijn vriend haha.
Klik om te vergroten...

Maarja klopt wel. Er zijn maar heel weinig mensen die zonder ruzie uit elkaar kunnen gaan. Zeker niet als de relatie heel serieus is en je echte liefde voelt. Kijk is het een korte relatie en je vind elkaar wel leuk maar je ziet geen toekomst. Ja als het dan uit gaat na een maandje ofzo. Zal je daar gaan tranen om huilen. Maar bij echte liefde zeker wel :)
Klik om te vergroten...

Ja zeker; en de laatste die ik dus kapot achterliet, en die na 4 maanden nog steeds helemaal verdrietig, depressief en in de war is, was een relatie van 2 jaar, hij (en ik toendertijd) dachten dat het misschien wel levenslang zou kunnen zijn. Maarja die dingen kan je niet voorspellen.
Klik om te vergroten...

Ja ik kan het hee goed begrijpen dat als je na zon tijd uit elkaar gaat. En je dacht de ware te zijn voor elkaar. Dat je daar goed van naar de klote bent :cry: Als mijn vriendin het nu zou uitmaken zou ik daar ook veel tranen om huilen :)

Ja liefde is heel mooi maar ook heel breekbaar helaas. En je kan de toekomst niet voorspellen :)
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Love is everywhere,
I found my love, my only and true love 4 ever :) i know for sure.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetaalKonijn zei:
SneeuwWitje zei:
i know for sure.
Klik om te vergroten...

Weet je niet. :P
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat dacht ik ruim een half jaar geleden ook. Was niet zo.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Dat dacht ik ruim een half jaar geleden ook. Was niet zo.
Klik om te vergroten...

idem...
dacht dat ik en mn ex lang bij elkaar zouden blijven (werd dus een relatie van 2jaar )
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ellesdee zei:
azgaza zei:
Dat dacht ik ruim een half jaar geleden ook. Was niet zo.
Klik om te vergroten...

idem...
dacht dat ik en mn ex lang bij elkaar zouden blijven (werd dus een relatie van 2jaar )
Klik om te vergroten...

Was bij mij precies een zelfde geval, leek alsof het altijd zo zijn en werd ook ongeveer 2 jaar.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja dat is het nadeel van liefde en de toekomst. Je kan het niet voorspellen en ook al denk je voor altijd bij elkaar te blijven alleen de tijd kan het leren :)

maar daarom moet je der van genieten

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
liefde is een illusie
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
liefde is een illusie
Klik om te vergroten...

Liefde is mooi. Maar het kan heel veel pijn en haat veroorzaken. Maar zolangb de liefde er is zo ik het omschrijven als prachtig :)

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Liefde is inderdaad een illusie. Een begrip dat nooit zal bestaan.
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Liefde is inderdaad een illusie. Een begrip dat nooit zal bestaan.
Klik om te vergroten...

Nou nou nou wel erg negatief. Gelukkig bestaad het begrip liefde wel en zijn er veel menen die het mogen ervaren.

Jammer genoeg zal nooit idedereen liefde en respect voelen en tonen.

Maar als je liefde voelt zorg dat je dat gevoel blijft voelen. Er is niets beters.

Maar helaas kan dat niet altijd :(

Ik geniet elke minuut van de liefde die ik krijg en geef :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...39
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."