Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshij voelt niets van drugs, help!!

hij voelt niets van drugs, help!!

32 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#1
graag je mening voor jezelf houden als je mijn situatie niet begrijpt :wink:
geen onnodige reacties graag.
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn laatste hoop was ghb. En zelfs met ghb (9mL), voelde hij niets. We hebben ook een beetje speed daarbij gebruikt, hij voelde weer niets.
Ik geef de hoop maar op, hij is immuun!!!! :angry:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pushu zei:
Ik geef de hoop maar op, hij is immuun!!!! :angry:
Klik om te vergroten...

Dat is dan misschien wel het beste, voor er ongelukken gebeuren... :rolleyes:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
hahaha tering he, ik heb nog nooit gehoord dat iemand van geen enkele drugs wat voelt.
dat 2-3x per dag blowen heeft er volgens mij ook geen reet mee te maken
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Cole zei:
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin
Klik om te vergroten...

Ja, denk dat je een impotentie-probleem hebt, of in ieder geval aanleg hiervoor hebt.....
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
hahaha tering he, ik heb nog nooit gehoord dat iemand van geen enkele drugs wat voelt.
dat 2-3x per dag blowen heeft er volgens mij ook geen reet mee te maken
Klik om te vergroten...

ik zou ook graag willen weten wat eraan gedaan kan worden in die zin. Voor mijn vriend is het ook niet leuk... Nou ja, shit happens!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
pushu zei:
SperSIZEboon zei:
hahaha tering he, ik heb nog nooit gehoord dat iemand van geen enkele drugs wat voelt.
dat 2-3x per dag blowen heeft er volgens mij ook geen reet mee te maken
Klik om te vergroten...

ik zou ook graag willen weten wat eraan gedaan kan worden in die zin. Voor mijn vriend is het ook niet leuk... Nou ja, shit happens!
Klik om te vergroten...
ik denk dattie gewoon pech heeft :grin:

of jullie hebben slechte drugs, dat kan ook nog..
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Al onze vrienden staan strak van alle drugs die we hebben dus ja... En ik voel wel wat. Hij is indd een pechvogel. Je kan me niet zeggen dat alle soorten drugs die we hebben gehad afgelopen 2 jaar slecht waren. We hebben zelfs mittsu (of zo) gehad, toen 5€ per stuk. Best zwaar. Voor mij zowieso want moest het zelfs overgeven nadat ik een hele had genomen (zo zonde:P) terwijl hij gewoon naast me stond alsof hij niets had gebruikt. Hij voelt alleen een vaag gevoel in zijn hoofd, maar zò licht. Het is nooit overheersend zoals het hoort zeg maar. is maar een keer gebeurd, vorig jaar, 5 pillen of zo en een halve gram coc.
We kijken volgend jaar of het beter zal gaan :wink:

Ik ben voor de eerste keer op dit forum gekomen om te kijken of er andere mensen zijn die dezelfde hebben als hem maar ik kan niemand vinden. de meeste zijn tenminste gevoelig voor 1 drug. Maar als iemand advies heeft of iemand kent in die situatie, dan ben ik wel benieuwd!
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Cole zei:
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin
Klik om te vergroten...

Ja, denk dat je een impotentie-probleem hebt, of in ieder geval aanleg hiervoor hebt.....
Klik om te vergroten...
hmm dacht dat dit wel vaker voorviel. 'k heb het wel alleen als'k drugsgenomen heb .. kan het daardoor gekomen zijn ? is het slecht voor de potentie ?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Cole zei:
3970 zei:
Cole zei:
met speed ben ik wel zo geil geil geil als iets. Maar na een tijd krijg ik hem niet mere recht of ik krijg hem wel recht maar eens dat ik in haar kutje wil gaan is ie slap eer ie erin steekt :confused: ben ik de enigste hierin
Klik om te vergroten...

Ja, denk dat je een impotentie-probleem hebt, of in ieder geval aanleg hiervoor hebt.....
Klik om te vergroten...
hmm dacht dat dit wel vaker voorviel. 'k heb het wel alleen als'k drugsgenomen heb .. kan het daardoor gekomen zijn ? is het slecht voor de potentie ?
Klik om te vergroten...
als je daar last van heb met drugs op moet je een keer kamagra proberen
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Probeer eens lsd daar zal hij wel iets van voelen
Klik om te vergroten...

ik wou het al posten maar keek of iemand de suggestie al had gemaakt.

eens is gezegt: in een goed voor bereide lsd sessie kan een vrouw honderden orgasmes ervaren (zal ook wel voor een man gelden).

anders 2c-b

overigens, let op je gebruik:

met mijn vriend hebben we xtc, paddo's, cocaïne en MDMA geprobeerd.

Laatst heeft hij cocaïne mee genomen, bleek wel te helpen voor een uurtje, in combi met pillen, maar nu werkt dat ook niet meer.
Dit weekend paddo's gebruikt, hij had weinig van gemerkt dus hebben we cocaïne gehaald voor de volgende avond
Klik om te vergroten...
das veel in een korte periode imo
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb hetzelfde probleem,

lijkt wel of ik heel snel een tolerantie opbouw voor drugs.
alleen de 1e keer ofzo merk ik er wat van
met xtc ook in t begin heel even een goed gevoel daarna nooit meer, zelfs niet na een half jaar niets doen.
cocaine heeft nauwelijks effect.
speed ook niet meer egt alleen klein beetje opgepept.
blowen word ik paranoia van.
ghb is de enigste die wel wat doet.

benzos doen ook niets.
de 1e oxazepam ik viel meteen in slaap (10mg)

nu kan ik 50 nemen of 40mg valium en ik merk er niets van.

is dat mogelijk dat ik een snelle tolerantie ontwikkel en die bijna niet weg gaat???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."