#1
pics or it didnt happen drientje/Ellesdee :P

3970 zei:Ik vind intieme piercings, zowel bij de man als bij de vrouw, vaak erg mooi. Maar er zijn grenzen natuurlijk, en smaken verschillen. Ik hou niet van te groot/grof/opvallend bij vrouwen, gewoon klein maar fijn.
Leuk feit is trouwens dat er veel meer vrouwen zijn met intieme piercings, dan mannen. Mannen durven vaak niet, schamen zich, en vinden het niet "stoer". Vrouwen gaan er veel makkelijker voor, ze willen het vaak voor zichzelf, en de eventuele pijn is voor hen dan absoluut niet belangrijk. Ze zetten zich dan ook makkelijker over het schaamtegevoel heen dat ze mogelijk hebben voor de piercer.
Wat ik echter wel jammer vind, is dat veel mannen verkeerde verwachtingen hebben van een intieme piercing bij een vrouw...ze willen er heel de tijd aan zitten, trekken, denken dat het een toverstafje is...helaas is dat vaak niet zo, en veel vrouwen vinden het vaak vervelend als mannen er aan liggen te trekken...Uitzonderingen daargelaten natuurlijk....

nicolai zei:ik vind een eikelpiercing juist wel stoer. een vriend van mij heeft dat ook.
kwam erachter op het strand...zat gewoon een beetje te chillen toen ik opeens een snikkel voor mijn neus kreeg. "kijk dat is mijn nieuwste aankoop"![]()
donaldduck zei:voor mannen doet het ook heel veel pijn, het lijkt me niet heel fijn om een staafje door mijn velletje te krijgen, als het geen pijn deed zou ik er mischien over nadenken![]()

Drientje zei:Na veel vergelijkingsmateriaal gezien te hebben ben ik overtuigd dat de mijne het mooiste is!:
Ellesdee zei:Drientje zei:Na veel vergelijkingsmateriaal gezien te hebben ben ik overtuigd dat de mijne het mooiste is!:
![]()
![]()
ik heb ook aardig wat yoni's bekeken laatst, amagad
wat ben ik dan toch blij met die van mij
Lauu zei:pics or it didnt happen drientje/Ellesdee :P
Opa zei:Ja geil, ik probeer m'n vriendin al een tijdje zover te krijgen, maar ze wil niet, dus dan houdt het op...
Maar ik hou nog steeds wel een beetje van d'r hoor!![]()
Ik zou zeggen als je dat erg graag wil mag je wel met vergelijkingsmateriaal over de brug komen. Of gewoon heel lief voor me zijn. Mensen van dit forum hebben al een foto gekregen omdat ze heel lief voor me warenEllesdee zei:Lauu zei:pics or it didnt happen drientje/Ellesdee :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."