#1
Wromtraxe zei:Daar had ik nog niet over na gedacht. Negatief neem ik aan.Echelon zei:je stelt dat je een soort van leegte ervaart als gevolg van het wegstoppen van emoties. Een leegte ervaren ansich is al een emotie. Hoe rationaliseer je die leegte naar jezelf toe? ervaar je het als negatief, positief of onverschillig?
sorry dat ik niet antwoorde... was er ff tussenuit
Ik denk dat ik je gevoel (gaan we al
Ik had ze iig heel lang weggestopt en toen ik ze weer opzocht werd ik echt emotioneel misselijk van alles wat naar boven kwam.
Ik denk dat Marla een heel goed punt heeft. Je emoties zul altijd blijven houden (kan ook niet anders omdat ze chemisch tot stand komen) dus wegstoppen is waarschijnlijk niet de oplossing. Maar probeer maar eens te 'voelen'... er is wat mij betreft niets zo dapper als werkelijk durven te onderzoeken wat je nu daadwerkelijk voelt.