Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstravestiet is de oplossing!!!

travestiet is de oplossing!!!

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
kudo's voor dit topic, ik ga echt helmaal stuk op 2e kerstdag nog wel... een unicum :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
OMG i lol'd!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
t gaat te furrrrrr
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#4
^
^
|
|
I'm with sto0pid :tearsofjoy:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
scenemeisjeedana zei:
Dat verhaaltje had je mij niet verteld! En dan moet ik meer details vertellen over de mais en die kus O__.’ Flauwerd! Je weet wat ik nu ga doen n__n hihi.
Klik om te vergroten...

Werkelijk kind.....
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#6
scenemeisjeedana zei:
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
Klik om te vergroten...

*gooit een steen naar melanie de pepslet haar hoofd*
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
cronos zei:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik bier gedronken heb :beer: :openmouth:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik weed gerookt heb :stoned: (ik kan er niet tegen :( )
wat voor topic heb ik hier nu geplaatst??? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
cronos zei:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik bier gedronken heb :beer: :openmouth:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik weed gerookt heb :stoned: (ik kan er niet tegen :( )
wat voor topic heb ik hier nu geplaatst??? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...
Klik om te vergroten...

hoi caatje:die tjong,tjonge,wat bazel als ik weed.....is toch al een eind geleden geciteerd :confused: ? :openmouth: ,Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...?ik ben net wakker hehe,en ben nu niet echt mee met die zin...wat had ik beloofd als ik 40 jaar wordt :confused: ?ik heb op het topic"ex gebruiker" allezins gezegd dat ik op de laatste dag voor(eind januari)mijn 38 ste jaar,stop met drugs(uitgenomen een bierke en sigaretten),ik zal nu vlug gaan schijten... :grin: :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
cronos zei:
,maar als ik 40 ben en nog geen vrouw heb,dan besluit ik door het leven te gaan als travestiet
Klik om te vergroten...

Deze belofte bedoelde ik :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
caatje zei:
cronos zei:
,maar als ik 40 ben en nog geen vrouw heb,dan besluit ik door het leven te gaan als travestiet
Klik om te vergroten...

Deze belofte bedoelde ik :wave:
Klik om te vergroten...
haha caatje neen dat zal ik niet doen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flaffie zei:
scenemeisjeedana zei:
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
Klik om te vergroten...

*gooit een steen naar melanie de pepslet haar hoofd*
Klik om te vergroten...

je gooide mis
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
scenemeisjeedana zei:
Flaffie zei:
scenemeisjeedana zei:
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
Klik om te vergroten...

*gooit een steen naar melanie de pepslet haar hoofd*
Klik om te vergroten...

je gooide mis
Klik om te vergroten...


Nee hoor
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
headshot
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
headshot
Klik om te vergroten...
allez waar blijven jou foto's cropp? :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
cronos zei:
cropp zei:
headshot
Klik om te vergroten...
allez waar blijven jou foto's cropp? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

jah kijk nou begin ik dus een beetje te twijfelen, ze zijn niet echt travo maar vooral heel nichterig, en ik ben een beetje verlegen :flushed:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
okee beloofd is beloofd maar ik wil wel een blokje voor mijn ogen

een link plakken van hyves want dan snap ik tenminste hoe ik hem het net op krijg

en NEE ik mail hem niet naar iemand toe zo dat hij hem er op kan knallen
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
topic mag verwijderd worden,ik was de enige die foto's geplaatst heeft :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maarja, dan had je nu misschien niet het gevoel van gemis dat je elke keer aan het huilen maakt bij het wakker worden.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
de 26 ste januari kom ik 38 :angry: ,nog steeds geen vrouw die mij wilt :( ,ligt het aan mijn lelijke smoel?i really don't know :rolleyes: ,nochtans beschik over de de nodige dosis humor...en ben ik vergeleken mijn leefdtijdsgenoten "still rock 'n' roll ":rock: ,maar als ik 40 ben en nog geen vrouw heb,dan besluit ik door het leven te gaan als travestiet :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."