Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstravestiet is de oplossing!!!

travestiet is de oplossing!!!

63 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cropp had zijn eerste vriendinnetje direct zwanger moeten pompen!!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Maarja, dan had je nu misschien niet het gevoel van gemis dat je elke keer aan het huilen maakt bij het wakker worden.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
kudo's voor dit topic, ik ga echt helmaal stuk op 2e kerstdag nog wel... een unicum :tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
eerlijk gezegd ben ik niet mee met de situatie,hierboven :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja nou ga ik ook achter mijn vakantie fotos aan, maken we van dit topic echt een toppertje

ik sta er zo geil op!!!!

komend weekeind heb ik n feestje en dan zal ik mijn usb sticky bij mijn andere stickys leggen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
drain bamage zei:
^
^
|
|
what he said! :confused:
Klik om te vergroten...
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pak Suiker zei:
Ik zal de foto's van afgelopen halloween waar ik gecrossdressed heen ben geweest maar voor mezelf houden dan. :P :grin:

Wel een leuke anekdote over die avond:

Vreemde jongen die een biertje of 2 te veel op heeft: "AAAAAH!! :openmouth: "
Ik: "wat is er?'"
Hij: "ik kom er net achter dat je niet écht een meisje bent! :openmouth: "
Ik: "haha, dankjewel, geslaagde outfit dus, maar je komt er wel laat achter zeg. :wink: "
Hij: "dat is niet het probleem, het is meer dan ik al een halve stijve had totdat ik ontdekte dat je een jongen bent. :("

:grin:
Klik om te vergroten...

Dat verhaaltje had je mij niet verteld! En dan moet ik meer details vertelen over de mais en die kus O__.’ Flauwerd! Je weet wat ik nu ga doen n__n hihi.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
scenemeisjeedana zei:
Pak Suiker zei:
Ik zal de foto's van afgelopen halloween waar ik gecrossdressed heen ben geweest maar voor mezelf houden dan. :P :grin:

Wel een leuke anekdote over die avond:

Vreemde jongen die een biertje of 2 te veel op heeft: "AAAAAH!! :openmouth: "
Ik: "wat is er?'"
Hij: "ik kom er net achter dat je niet écht een meisje bent! :openmouth: "
Ik: "haha, dankjewel, geslaagde outfit dus, maar je komt er wel laat achter zeg. :wink: "
Hij: "dat is niet het probleem, het is meer dan ik al een halve stijve had totdat ik ontdekte dat je een jongen bent. :("

:grin:
Klik om te vergroten...

Dat verhaaltje had je mij niet verteld! En dan moet ik meer details vertelen over de mais en die kus O__.’ Flauwerd! Je weet wat ik nu ga doen n__n hihi.
Klik om te vergroten...

*kijkt scenemeisjeedana scheef aan*
Ehh, juistem... :confused:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
^
^
|
|
what he said! :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
OMG i lol'd!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
t gaat te furrrrrr
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
^
^
|
|
I'm with sto0pid :tearsofjoy:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
scenemeisjeedana zei:
Dat verhaaltje had je mij niet verteld! En dan moet ik meer details vertellen over de mais en die kus O__.’ Flauwerd! Je weet wat ik nu ga doen n__n hihi.
Klik om te vergroten...

Werkelijk kind.....
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
scenemeisjeedana zei:
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
Klik om te vergroten...

*gooit een steen naar melanie de pepslet haar hoofd*
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
cronos zei:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik bier gedronken heb :beer: :openmouth:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik weed gerookt heb :stoned: (ik kan er niet tegen :( )
wat voor topic heb ik hier nu geplaatst??? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#17
caatje zei:
cronos zei:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik bier gedronken heb :beer: :openmouth:
tjong tjonge,wat ik al bazel als ik weed gerookt heb :stoned: (ik kan er niet tegen :( )
wat voor topic heb ik hier nu geplaatst??? :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...


Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...
Klik om te vergroten...

hoi caatje:die tjong,tjonge,wat bazel als ik weed.....is toch al een eind geleden geciteerd :confused: ? :openmouth: ,Is dit een poging om onder je belofte uit te komen? Je weet wel die van als je 40 jaar wordt...?ik ben net wakker hehe,en ben nu niet echt mee met die zin...wat had ik beloofd als ik 40 jaar wordt :confused: ?ik heb op het topic"ex gebruiker" allezins gezegd dat ik op de laatste dag voor(eind januari)mijn 38 ste jaar,stop met drugs(uitgenomen een bierke en sigaretten),ik zal nu vlug gaan schijten... :grin: :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
cronos zei:
,maar als ik 40 ben en nog geen vrouw heb,dan besluit ik door het leven te gaan als travestiet
Klik om te vergroten...

Deze belofte bedoelde ik :wave:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
caatje zei:
cronos zei:
,maar als ik 40 ben en nog geen vrouw heb,dan besluit ik door het leven te gaan als travestiet
Klik om te vergroten...

Deze belofte bedoelde ik :wave:
Klik om te vergroten...
haha caatje neen dat zal ik niet doen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flaffie zei:
scenemeisjeedana zei:
Wauw ik hou hier zo van :3 *springt blij op en neer*
Klik om te vergroten...

*gooit een steen naar melanie de pepslet haar hoofd*
Klik om te vergroten...

je gooide mis

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."