#1
Hoi,
Mannen: onze respect (en tolerantie
) voor de dames, is ontstaan uit medelijden..Toch?
Waarom heb jij respect voor man/vrouw? En geen hippie bullshit!! Flowerspuitpower!
Mannen: onze respect (en tolerantie
) voor de dames, is ontstaan uit medelijden..Toch?Waarom heb jij respect voor man/vrouw? En geen hippie bullshit!! Flowerspuitpower!