Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRespect voor vrouwen

Respect voor vrouwen

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Mannen: onze respect (en tolerantie :rolleyes: ) voor de dames, is ontstaan uit medelijden..Toch?

Waarom heb jij respect voor man/vrouw? En geen hippie bullshit!! Flowerspuitpower!
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb respect voor mensen, niet voor mannen of vrouwen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb sowieso niet bij voorbaat al respect voor iemand. Dat moet je verdienen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
Ik heb sowieso niet bij voorbaat al respect voor iemand. Dat moet je verdienen.
Klik om te vergroten...

juist...
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel). Ik heb liever bewondering voor iemand, en inderdaad, dat moet diegene 'verdienen'.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Serenity zei:
Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
Klik om te vergroten...
Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Serenity zei:
Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
Klik om te vergroten...
Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook, dat daarvan uitgegaan werd. Het woord heeft voor mij persoonlijk niet meer zoveel betekenis; en er zijn genoeg synoniemen.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmm, ik probeer altijd wel respect voor mensen te hebben. Ook al ken ik ze nog niet. Vind ik wel zo netjes. Wat ze er daarna mee doen, mogen ze zelf kiezen, ik stop er evengoed mee als ze laten zien dat ze het niet waard zijn.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
ExceptionalInsight zei:
Serenity zei:
Ik vind respect zo'n overdreven term. Waarschijnlijk ook door de (heersende) allochtonen cultuur die deze term overal bij gebruiken (autochtonen gebruiken deze term soms ook overal bij, maar jullie weten vast wat ik bedoel).
Klik om te vergroten...
Ik ging er ook vanuit dat respect in de originele zin van het woord bedoeld werd, niet het soort "respect" dat ze tegenwoordig voor de kleur van je schoenen hebben.
Klik om te vergroten...

Dat denk ik ook, dat daarvan uitgegaan werd. Het woord heeft voor mij persoonlijk niet meer zoveel betekenis; en er zijn genoeg synoniemen.
Klik om te vergroten...

Couldn't agree more.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
Hoi,

Mannen: onze respect (en tolerantie :rolleyes: ) voor de dames, is ontstaan uit medelijden..Toch?

Waarom heb jij respect voor man/vrouw? En geen hippie bullshit!! Flowerspuitpower!
Klik om te vergroten...

Mijn respect en tolerantie jegens vrouwen is niet ontstaan uit medelijden, maar uit bewondering.
Ik respecteer iedereen (man/vrouw) totdat ik het tegendeel kan bewijzen (om het klinisch uit te drukken). Met vertrouwen, ben ik een stuk minder makkelijk.

[hippiemode.exe]
Save yourself, Share your love!
Spread the love!
Hugs and flower for everyone.
World Peace!
[/hippiemode.exe]
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
'Als je een vrouw gaat bezoeken, vergeet dan je zweep niet.'

Friedrich Nietzsche
h
heroaddict001Lid
01-01-2024, 00:00
#12
vieze rockers met lange haren en een gitaar hebben pas respect voor vrouwen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Clowns ook!

O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindgamer zei:
ik heb pas respect voor vrouwen, als ze mij piemel konden verdragen!
Klik om te vergroten...

Ze moeten zich aanpassen aan jouw maatstaaf.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb pas respect voor vrouwen, als ze mij piemel konden verdragen!
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zucht.... jij hebt echt een probleempje met vrouwen he? :rolleyes:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mike64 zei:
Zucht.... jij hebt echt een probleempje met vrouwen he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nee, nou ja, nee toch niet, nou...klein beetje dan, of nee, het valt wel mee, nee echt niet!

Weetje wat het is? Ik ben bang om de DEMON die in mij zit (wat ik koppel aan mijn clown masker), terug te vinden in de dames die ik aantrek. Daarom blijf ik liever vrijgezel, totdat ik genezen ben van deze afschuwelijke DEMON die liegt, niet trouw is, strategisch gemeen is, spreekt in eufemismen, manipuleert, uitlacht enz.
Dat zijn eigenschappen wat ik niet tegen wil komen bij mijn partner, maar helaas wel tegen kom bij mezelf. Daarom moet ik me daar eerst van genezen voordat ik verder kan in o zo geweldige leven!
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Mike64 zei:
Zucht.... jij hebt echt een probleempje met vrouwen he? :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Nee, nou ja, nee toch niet, nou...klein beetje dan, of nee, het valt wel mee, nee echt niet!

Weetje wat het is? Ik ben bang om de DEMON die in mij zit (wat ik koppel aan mijn clown masker), terug te vinden in de dames die ik aantrek. Daarom blijf ik liever vrijgezel, totdat ik genezen ben van deze afschuwelijke DEMON die liegt, niet trouw is, strategisch gemeen is, spreekt in eufemismen, manipuleert, uitlacht enz.
Dat zijn eigenschappen wat ik niet tegen wil komen bij mijn partner, maar helaas wel tegen kom bij mezelf. Daarom moet ik me daar eerst van genezen voordat ik verder kan in o zo geweldige leven!
Klik om te vergroten...

Ach was jij niet degene die dan een valiumpje meer neemt om zo al je sociale problemen op te lossen? Maar het totaalbeeld wordt steeds duidelijker. Beterschap.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."