#1
wees gewoon jezelf, das toch niet zo moeilijk?
Elfquest zei:Volgens mij geef je vrouwen teveel macht omdat je voelt dat ze je opwinden en het idee hebt dat ze dat tegen je kunnen gebruiken, maar vrouwen lopen echt niet als vampieren rond op zoek naar de volgende man om te 'breken' hoor. Ze zijn net als mannen weleens onzeker over het andere geslacht en denken en praten over dezelfde dingen en willen gewoon verliefd worden en een betekenisvolle relatie, de meesten dan, net als mannen.
Praat met een vrouw zonder in je achterhoofd dat jij een man bent en zij een vrouw en probeer haar gewoon te leren kennen. Het zal je verbazen hoe gewoon vrouwen eigenlijk zijn.![]()
Mindgamer zei:Ik snap gewoon niks van vrouwen, ik weet niet hoe ik tegen ze moet praten, wat ik tegen ze moet zeggen, en ze maken me onzeker en indirect ook gefrustreerd![]()
Mindgamer zei:Dude, vrouwen houden toch van klootzakken?
Mindgamer zei:Dude, vrouwen houden toch van klootzakken?
Wile-E-Peyote zei:in feite is de minnaar fout, Die zou t niet in zijn bolle hares moeten halen, het liefje van een ander weg te kapen.
Wat u niet wil....... doe dat ook een ander niet.
Dat was ook niet de bedoeling.Oom Klaas zei:Dat ziet er niet echt aantrekkelijk uit.

Wacky zei:Of probeer je met dit statement te laten zien hoe hoog je vrouwen inschat ? Dat die van nature zo beinvloedbaar en/of sletterig zijn en toch geen keuze hebben dat je ze niets kwalijk kan nemen zodat de kerel waarmee ze vreemdgaan de schuld maar moet krijgen ?
Wacky zei:Wile-E-Peyote zei:in feite is de minnaar fout, Die zou t niet in zijn bolle hares moeten halen, het liefje van een ander weg te kapen.
Wat u niet wil....... doe dat ook een ander niet.
Wat een bullshit, jij kan de boel omdraaien zeg, ga je zelf vaak vreemd ofzo en schuif je graag de schuld af ?
Of probeer je met dit statement te laten zien hoe hoog je vrouwen inschat ? Dat die van nature zo beinvloedbaar en/of sletterig zijn en toch geen keuze hebben dat je ze niets kwalijk kan nemen zodat de kerel waarmee ze vreemdgaan de schuld maar moet krijgen ?
Wile-E-Peyote zei:Wacky zei:Wile-E-Peyote zei:in feite is de minnaar fout, Die zou t niet in zijn bolle hares moeten halen, het liefje van een ander weg te kapen.
Wat u niet wil....... doe dat ook een ander niet.
Wat een bullshit, jij kan de boel omdraaien zeg, ga je zelf vaak vreemd ofzo en schuif je graag de schuld af ?
Of probeer je met dit statement te laten zien hoe hoog je vrouwen inschat ? Dat die van nature zo beinvloedbaar en/of sletterig zijn en toch geen keuze hebben dat je ze niets kwalijk kan nemen zodat de kerel waarmee ze vreemdgaan de schuld maar moet krijgen ?
ik had het over die l*lhannes die mijn lieverd heeft afgepakt. Als ik als man weet dat een vrouw een relatie heb, dan haal ik het echt niet in mijn hoofd om iets te proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."