#1
Ik vind t anders wel leuk.. tis je van harte gegund ouwe pik. Dat je dr maar lang van mag genieten. Mooi meisje ook.
Gemini zei:Ik hoop niet dat iedereen vanaf nu een een topic opent als ie een nieuw vriendje of vriendinnetje heeft. Wat een geslijm.
BlackRobBlunt zei:Gemini zei:Ik hoop niet dat iedereen vanaf nu een een topic opent als ie een nieuw vriendje of vriendinnetje heeft. Wat een geslijm.
Wat ben jij vrolijk.
Dat geslijm zegt heel wat over zijn zelfbeeld helaasGemini zei:BlackRobBlunt zei:Gemini zei:Ik hoop niet dat iedereen vanaf nu een een topic opent als ie een nieuw vriendje of vriendinnetje heeft. Wat een geslijm.
Wat ben jij vrolijk.
Altijd.
Ik vind het ook hartstikke leuk voor hem. Maar ik kan niet tegen dat overdreven geslijm.

crocodile zei:Verliefdheid is bedoeld als tijdelijk gevoel.
Bullshit.crocodile zei:Verliefdheid is bedoeld als tijdelijk gevoel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."