Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDik worden in relatie

Dik worden in relatie

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij worden mensen dikker in een relatie omdat de 'need' om er zo aantrekkelijk mogelijk uit te zien minder wordt aangezien ze toch al iemand aan de haak hebben geslagen.

En vrouwen zijn vaker emotionele eters :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Grappig hoe verschillend de reactie qua geslacht is op de kwestie.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Het valt mij op dat vrouwen aankomen als ze in een monogame liefdesrelatie zitten.

Wordt er in zo'n relatie dan plotseling wel opeens de emotie eter gevonden? Kunnen ze niet met monogamie omgaan, en gaan ze daarom veel ijs vreten?
En waarom zeuren ze zoveel over hun gewicht? Als je parner ermee kan leven, kan jij dat dan ook? Je kan namelijk heel makkelijk, gezond en redelijk goedkoop afvallen op 'één manier, en dat is via cardio, eetschema/eetdagboek, en een fullbody krachttrainingschema. Verder moet men ophouden met zeiken en in ieder geval beginnen met lezen en gezond eten godverdomme.

Natuurlijk snap ik het allemaal ook wel: Meisje krijgt zin in piemel, en gaat er alles aan doen om dat te veroveren. Ze gaat zelfs roken, huidverneukende middeltjes gebruiken, haar schildklier verneuken met een crash-dieet, alcohol nuttigen zodat haar mond wat meer open gaat staan (kut alcohol), en tada! Haar eerste vriendje verschijnt en komt heerlijk in haar klaar, en gek genoeg wil hij ook nog eens bij haar blijven, want hij voelt zich kut als zij niet bij hem in de buurt is. Het meisje wilt hetzelfde, en ze bouwen allebei een leuke vertrouwensband met elkaar op. Ze richten zich beiden nu meer op school, en uitgaan behoort plotseling tot verleden tijd, en ze gaat nu ook nog eens stoppen met roken en ziet vreten als een nieuw middel (begint met lolly's...) waar ze haar ei in kwijt kan. Mevrouw gaat steeds meer eten, zelfs na de ruzie met haar vriend over haar tiet formaten. Ze kan het allemaal niet meer aan, en dit gaat zich kenmerken in haar vetjes. De wereld is gek, gestoord en lui.

Kom op dames, een beetje wederzijds respect mag wel hoor. Natuurlijk vallen we ook op jou karakter, maar moet dat dan een vrijbrief zijn om aan te komen? Nee, er is geen excuus om aan te komen. Als je opeens een ziekte hebt of je bent zwanger, dan is dat ook geen vrijbrief om je vol te stoppen met vreten. Of heb je opeens een schildklier aandoening opgelopen waardoor je zo vet wordt? Dan ga je naar de dokter toe, en waag het niet om te veranderen in iemand die het probeert te accepteren dat die dik doodgaat en nog meer troost zoekt in chocolade ijs, koekjes en cake. Sterf dikwijf!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy: Nice..
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy: Epic.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
In veel gevallen sla je de spijker wel op de kop ja. :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier op in gaan zou dagen duren, en dat geduld kan ik helaas niet opbrengen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Hier op in gaan zou dagen duren, en dat geduld kan ik helaas niet opbrengen.
Klik om te vergroten...
Ja, jij hebt een IQ van 167 he.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
:rock:

True, onomstotelijk!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10


=

M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als men wat ouder wordt, wordt men sowieso meestal ook wat dikker. Dit omdat de stofwisseling vertraagt. Het hoeft dus niet met het hebben van een relatie te maken te hebben...
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
Als men wat ouder wordt, wordt men sowieso meestal ook wat dikker. Dit omdat de stofwisseling vertraagt. Het hoeft dus niet met het hebben van een relatie te maken te hebben...
Klik om te vergroten...
Je energiebehoefte veranderd heel snel.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
Grappig hoe verschillend de reactie qua geslacht is op de kwestie.
Klik om te vergroten...

Ach ja, het is gewoon een feit dat de stofwisseling op oudere leeftijd verandert. Dat dikker worden geldt overigens ook voor de heren. Beetje zielig dat mindgamer zich weer specifiek richt tot het vrouwelijke geslacht. Kerels krijgen net zo goed heel vaak een dikke, vette bierpens naarmate ze ouder worden. Sterker nog, van alle koppeltjes in mijn omgeving, heb ik tot nu toe meer mannen dik zien worden dan vrouwen!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me wel grappig om een epidemiologisch onderzoek uit te voeren om te kijken of er een correlatie is tussen het wel of niet hebben van een relatie en het gewicht. Ik denk dat er statistisch zeker een significant verschil is op te merken. Ik ben wel benieuwd wie er meer dik wordt in een relatie, de man of vrouw. Toch denk ik de vrouw, maar generaliseren heeft niet echt zin.

Maar het is wel logisch dat je aankomt. Op een bepaalde leeftijd nemen je spieren in hoeveelheid af en hierdoor heb je minder energie en dus voedsel nodig, maar de meeste mensen blijven op hetzelfde niveau dooreten en is het logisch dat je aankomt. Verder geen idee of er iets in de darmflora veranderd.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindgamer zei:
Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!
Klik om te vergroten...

Mijn argument is wetenschappelijk bewezen... En dat alleen de vrouw boodschappen koopt voor haar man, is ook weer een bullshit vooroordeel natuurlijk!

Maart goed, als jij zo blijft bazelen zoals je nu doet, is het nog maar de vraag of je ooit uberhaupt een vrouw zal krijgen. :rolleyes:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer misschien moet je haar dan wat vaker een workout in bed geven. Beste manier om af te vallen.

Is mijn kont dik? JA! Mee naar de slaapkamer jij voor paar uur. :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee, cardio helpt niet alleen om af te vallen. Dan blijf je altijd nog die mollige versie van jezelf, maar dan dunner zeg maar. Krachttraining is heel belangrijk, maar het aller belangrijkste blijft altijd nog je voeding, en slaap mag ook niet onderschat worden.

Marla: wetenschappelijk bewezen misschien, maar die proef personen eten dan niet naar hun energiebehoefte, terwijl elk gezond mens dat zeker hoort te doen als ze iets van zelfliefde hebben. En ja, het is zeker zo dat de schildklier zo na je 25e trager gaat werken, maar als je elke dag je energiebehoefte uitrekent en hier naar eet KUN je gewoon niet dik worden, tenzij je een ziekte hebt of iets anders wat afwijkt.
Een vriendin hoef ik niet van DF. Voor iedereen trek ik weer een ander gezicht. Dit kan namelijk als jij jezelf goed kent. Dan raak je niet zo snel verdwaalt, vervreemd van jezelf. En ik ben gewoon erg kieskeurig. Ik vind vrouwen met veel geld en toekomst erg aantrekkelijk. Niet alleen om hun rol in de maatschappij, maar vooral met wat ze hebben. Daar kan ik namelijk van profiteren door veelal toneel te spelen en te doen.
Verder ben ik volgens mij gewoon gay :sunglasses:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Ouder worden is geen excuus om aan te komen, want men moet altijd naar zijn energiebehoefte eten en dit houdt rekening met je leeftijd. Dus je hele argument slaat helemaal nergens op, Marla.
En sommige mannen worden dik in een relatie omdat hun vrouw dit toestaat. Beter nog, ze koopt zelf bier en noten voor haar mannetje. De wereld is ziek, en ik zet mijn vrouw wel meteen op dieet zodra ze vet dreigt te worden of ze mag haar kut aan iemand anders geven. Stomme kut wijf, gezond eten zal ze leren, net als haar spieren oppompen in de gym!
Klik om te vergroten...

Mijn argument is wetenschappelijk bewezen... En dat alleen de vrouw boodschappen koopt voor haar man, is ook weer een bullshit vooroordeel natuurlijk!

Maart goed, als jij zo blijft bazelen zoals je nu doet, is het nog maar de vraag of je ooit uberhaupt een vrouw zal krijgen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat je stofwisseling langzamer wordt is geen reden om dik te worden. Je hebt dan simpelweg ook minder voeding nodig :) Dat is waar het mis gaat, en volgens mij is dat ook waar Mindgamer op doelt.

M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindgamer zei:
Nee, cardio helpt niet alleen om af te vallen. Dan blijf je altijd nog die mollige versie van jezelf, maar dan dunner zeg maar. Krachttraining is heel belangrijk, maar het aller belangrijkste blijft altijd nog je voeding, en slaap mag ook niet onderschat worden.

Marla: wetenschappelijk bewezen misschien, maar die proef personen eten dan niet naar hun energiebehoefte, terwijl elk gezond mens dat zeker hoort te doen als ze iets van zelfliefde hebben. En ja, het is zeker zo dat de schildklier zo na je 25e trager gaat werken, maar als je elke dag je energiebehoefte uitrekent en hier naar eet KUN je gewoon niet dik worden, tenzij je een ziekte hebt of iets anders wat afwijkt.
Een vriendin hoef ik niet van DF. Voor iedereen trek ik weer een ander gezicht. Dit kan namelijk als jij jezelf goed kent. Dan raak je niet zo snel verdwaalt, vervreemd van jezelf. En ik ben gewoon erg kieskeurig. Ik vind vrouwen met veel geld en toekomst erg aantrekkelijk. Niet alleen om hun rol in de maatschappij, maar vooral met wat ze hebben. Daar kan ik namelijk van profiteren door veelal toneel te spelen en te doen.
Verder ben ik volgens mij gewoon gay :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Als je bij iedereen een ander gezicht op zet, raak je juist vervreemd van jezelf...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."