#1
ik ben op mn 18e ontmaagd en heb sindsdien 6 bedpartners gehad, dat lijkt misschien niet zo heel veel maar heb dan ook relaties van 6,5 en momenteel bijna 2 jaar ![:grin:]()
Marla Singer zei:Ik heb respect voor ieders persoonlijke manier van denken, handelen en gewoontes wat betreft seksualiteit en begrijp dat er met zoveel verschillende mensen op aarde, ook wel een hoop verschillende opvattingen en keuzes hierover zullen bestaan, maar laat die wel allemaal in hun eigen waarde (ook al staan sommige meningen echt haaks tegenover de mijne....).
Marla Singer zei:Wat ben jij een triest sukkeltje zeg, ik lach me rot!
![]()
Inhale zei:Marla Singer zei:Ik heb respect voor ieders persoonlijke manier van denken, handelen en gewoontes wat betreft seksualiteit en begrijp dat er met zoveel verschillende mensen op aarde, ook wel een hoop verschillende opvattingen en keuzes hierover zullen bestaan, maar laat die wel allemaal in hun eigen waarde (ook al staan sommige meningen echt haaks tegenover de mijne....). Als ik het idee krijg dat iemand mij een hoer of slet zou kunnen vinden wat betreft mijn persoonlijke keuzes op seksualiteit en bijbehorend (seksueel gedrag), dan vind ik dat wel een beetje jammer en erg kortzichtig.
Marla Singer zei:Wat ben jij een triest sukkeltje zeg, ik lach me rot!
![]()
Ik wordt hier echt verdrietig van. Het topic begon zo goed, totdat iemand met afwijkende gedachtes kwam. En dan is zijn post niet eens goed begrepen ook nog.
Verder wil ik me er graag buiten houden.

Tsja, we zijn allemaal hoeren in het bordeel des levens.Andrew zei:Mannen een hoer en vrouwen een hoer.![]()
DrippTone zei:Ben ik nu stoer of een hoer?
Marla Singer zei:Maar een vrouw een hoer vinden als ze veel verschillende partners heeft gehad, vind ik niet bepaald respectvol. Zeker als je mannen die een hoop verschillende bedpartners hebben gehad dan wel stoer vindt! Ik vind gewoon dat mannen en vrouwen een gelijke behandeling en status verdienen. Dat was dus ook de hele essentie van mijn topic en als iemand daar dan wel een mening over heeft, maar verder geen geldig argument heeft om dat te onderbouwen, dan vind ik diegene erg triest en kortzichtig (dat ik dat eigenlijk wel wat anders had moeten verwoorden, heb ik al met dripptone uitgesproken).
btw: ik heb het gedeelte wat jij van mij had gequote nog even aangevuld met de rest wat ik destijds daarbij had geschreven, zodat het niet meer zo uit het verband gerukt is...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."