Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMannen stoer en vrouwen een hoer?

Mannen stoer en vrouwen een hoer?

127 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben op mn 18e ontmaagd en heb sindsdien 6 bedpartners gehad, dat lijkt misschien niet zo heel veel maar heb dan ook relaties van 6,5 en momenteel bijna 2 jaar :grin:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marla Singer zei:
Ik heb respect voor ieders persoonlijke manier van denken, handelen en gewoontes wat betreft seksualiteit en begrijp dat er met zoveel verschillende mensen op aarde, ook wel een hoop verschillende opvattingen en keuzes hierover zullen bestaan, maar laat die wel allemaal in hun eigen waarde (ook al staan sommige meningen echt haaks tegenover de mijne....).
Klik om te vergroten...

Marla Singer zei:
:tearsofjoy: Wat ben jij een triest sukkeltje zeg, ik lach me rot! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:( Ik wordt hier echt verdrietig van. Het topic begon zo goed, totdat iemand met afwijkende gedachtes kwam. En dan is zijn post niet eens goed begrepen ook nog.

Verder wil ik me er graag buiten houden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inhale zei:
Marla Singer zei:
Ik heb respect voor ieders persoonlijke manier van denken, handelen en gewoontes wat betreft seksualiteit en begrijp dat er met zoveel verschillende mensen op aarde, ook wel een hoop verschillende opvattingen en keuzes hierover zullen bestaan, maar laat die wel allemaal in hun eigen waarde (ook al staan sommige meningen echt haaks tegenover de mijne....). Als ik het idee krijg dat iemand mij een hoer of slet zou kunnen vinden wat betreft mijn persoonlijke keuzes op seksualiteit en bijbehorend (seksueel gedrag), dan vind ik dat wel een beetje jammer en erg kortzichtig.
Klik om te vergroten...

Marla Singer zei:
:tearsofjoy: Wat ben jij een triest sukkeltje zeg, ik lach me rot! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:( Ik wordt hier echt verdrietig van. Het topic begon zo goed, totdat iemand met afwijkende gedachtes kwam. En dan is zijn post niet eens goed begrepen ook nog.

Verder wil ik me er graag buiten houden.
Klik om te vergroten...

Maar een vrouw een hoer vinden als ze veel verschillende partners heeft gehad, vind ik niet bepaald respectvol. Zeker als je mannen die een hoop verschillende bedpartners hebben gehad dan wel stoer vindt! Ik vind gewoon dat mannen en vrouwen een gelijke behandeling en status verdienen. Dat was dus ook de hele essentie van mijn topic en als iemand daar dan wel een mening over heeft, maar verder geen geldig argument heeft om dat te onderbouwen, dan vind ik diegene erg triest en kortzichtig (dat ik dat eigenlijk wel wat anders had moeten verwoorden, heb ik al met dripptone uitgesproken).

btw: ik heb het gedeelte wat jij van mij had gequote nog even aangevuld met de rest wat ik destijds daarbij had geschreven, zodat het niet meer zo uit het verband gerukt is...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mannen een hoer en vrouwen een hoer. :rock:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Mannen een hoer en vrouwen een hoer. :rock:
Klik om te vergroten...
Tsja, we zijn allemaal hoeren in het bordeel des levens.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben nu 6 jaar sexueel actief(als in de zin met anderen), en in die periode heb ik 9 bed partners gehad.

Ben ik nu stoer of een hoer?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Ben ik nu stoer of een hoer?
Klik om te vergroten...

Een boer natuurlijk.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Maar een vrouw een hoer vinden als ze veel verschillende partners heeft gehad, vind ik niet bepaald respectvol. Zeker als je mannen die een hoop verschillende bedpartners hebben gehad dan wel stoer vindt! Ik vind gewoon dat mannen en vrouwen een gelijke behandeling en status verdienen. Dat was dus ook de hele essentie van mijn topic en als iemand daar dan wel een mening over heeft, maar verder geen geldig argument heeft om dat te onderbouwen, dan vind ik diegene erg triest en kortzichtig (dat ik dat eigenlijk wel wat anders had moeten verwoorden, heb ik al met dripptone uitgesproken).

btw: ik heb het gedeelte wat jij van mij had gequote nog even aangevuld met de rest wat ik destijds daarbij had geschreven, zodat het niet meer zo uit het verband gerukt is...
Klik om te vergroten...

Ik zie eigenlijk vrij weinig verband tussen het geen wat ik heb gequote, en wat jij erbij hebt gevoegd. Met of zonder dat rode stuk, naar mijn idee heeft het niet-rode exact de zelfde betekenis.
Ook is er een groot verschil tussen mensen wel of niet in hun eigen waarde laten, en iets "jammer en erg kortzichtig" vinden.
Naar mijn idee heb ik dus niks uit z'n verband gerukt.

En dan nog iets over zijn post, dat was volgens mij meer een beschrijving en verklaring hoe het (onbewust) op gevoelsmatig niveau gaat bij hem. Wat hij duidelijk zelf ook achterlijk vind, maar dat was geen reden om te ontkennen dat zijn gevoel toch ongeveer zo werkt.

btw, Dit is trouwens niet aanvallend bedoeld, maar ik vind het wel belangrijk dat mensen bewust zijn van wat ze zeggen, en daar ook over na denken.

Edit: En ja, over gelijke behandeling enzo ben ik het helemaal eens, sorry voor het off-topic gedrag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."