#1
Maar al dit soort taferelen vinden zich toch alleen plaats in die domme kudde? En daar gaat het toch meestal wel op. Zelf doe ik er niet aan mee, het oordeel niet en de ondoordachte daad niet.
Andrew zei:22 bedpartners bij een vrouw of bij een man, maakt bij mij niet uit : p
vode zei:I HAD A FUCKING GREAT TIME DOING IT!
Potjandorie.

maken toch (man of vrouw).Astrix_7 zei:Meer partners maakt (bij de juiste :P ) je alleen maar deskundigermaken toch (man of vrouw).
Het gepiep over dat vrouwen die meerdere kerels hebben gehad als "damaged goods" worden behandeld is kortzichtig. Kom maar op met die stoere zelfbewuste vrouw, beter als een afwachtende muur bloem die wacht op de Ridder met zijn bruine stinkende knol.
Drientje zei:Dude, je raaskalt.
Lees je post nog een keer door en verbeter waar het niet klopt.
Ik was net 17?
Waar slaat dat op?
Je hebt meerdere en je hebt meerdere hèHislordship zei:Een man die een vrouw een hoer vind omdat ze seks heeft gehad met meerdere is het niet waard om een vrouw te krijgen.
Kort maar krachtig.
KapiteinPinda zei:en dat mensen van nature polygaam zijn (voor de mensen die dat woord niet kennen: dat een man het met meerdere vrouwen doet)
He fuck daar had ik over heen gelezen... Dank je!vode zei:KapiteinPinda zei:en dat mensen van nature polygaam zijn (voor de mensen die dat woord niet kennen: dat een man het met meerdere vrouwen doet)
Jij snapt duidelijk het concept polygaam niet. In sektes is het een man met meerdere vrouwen ja. In realiteit kan het alles zijn. Een vrouw met twee mannen, en man met twee mannen, een vrouw met twee vrouwen. Driehoeksverhoudingen, meerhoeksverhoudingen.
Het is zo idioot dat mensen dan meteen denken aan een man met meerdere vrouwen.
KapiteinPinda zei:Ik was net 17. Ik weet wel dat het eigenlijk nergens op gebaseerd is maar ik vind inderdaad dat mannen er op los moeten kunnen ketsen wat ze willen, en dat vrouwen dan gewoon hoeren zijn. Sja, het slaat nergens op, maar zo voelt het gewoon. Zal wel komen omdat mannen van nature dominant zijn (grotere lichaamsbouw, etc) en dat mensen van nature polygaam zijn (voor de mensen die dat woord niet kennen: dat een man het met meerdere vrouwen doet).
De maatschappij tolereert dit niet, en bovendien is seks meestal gebaseerd op liefde en relaties, dus een kerel met een relatie is tevreden met zijn partner. Dat verhaaltje over dominantie en polygamie is dan ook zeker geen excuus om vreemd te gaan, maar het kan wel deze opvattingen over seks verklaren.

W.F.L. zei:Afgezien van zijn fout over polygamie vind ik het zo vreemd nog niet klinken.
Hij zegt toch ook niet dat hij zijn lul overal insteekt?Daarbij geeft hij zelfs aan dat het nergens op slaat en dat het geen excuus is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."