#1
Swingen niet direct, wel een open relatie ![:)]()
ExceptionalInsight zei:
Nooit gedaan en ook niet nieuwsgierig naar eigenlijk.
Dat wil ik niet weten van mijn ooms en tantes?nicolai zei:een oom en een tante van mij doen het al jaren lang. niet zo heel lang geleden hebben ze voor het eerst ook aan biseksuele seks gedaan, is erg bevallen schijnt.

Flameon zei:Nooit gedaan .... als er in een relaite goed over gepraat kan worden en beide partijen het er mee eens zijn, waarom niet.
cronos zei:klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.
Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt Sommige mensen gebruiken speeltjes, ik gebruik andere mensen. Toch?3970 zei:cronos zei:klinkt voor mij persoonlijk wat zielig,als je niet meer met je vaste partner leuke dingen kan verzinnen om gezellig samen te vrijen...tja dan heb je een tekort aan Creativiteit of fantasie in je sexleven.
Jij snapt er dus echt helemaal niks van...ik doe met mijn "vaste" partner heel andere dingen dan wat ik met andere mensen doe
Ik denk dat een swingers lifestyle net getuigd van genoeg fantasie in je sexleven, en hoe meer deelnemers aan de sex, hoe creatiever je wordt
![]()
Angramar Temenos zei:Ja, ik vind polygamie echt totaal not done.. Ik kan me eerder voorstellen dat ik van de brug spring dan dat ik m'n vriendin vreemd laat gaan (Ik vind het nog steeds vreemdgaan al is het "met toestemming"), lijkt me ook een stuk minder pijnlijk.![]()
en dat slaat dan weer compleet nergens overshah zei:Ik dacht in mijn jongere jaren altijd dat ik monogaam was,cronos zei:thumps up,extisi![]()
maar ben tot de conclusie gekomen dat monogamie voor lelijke en geestelijk beperkte mensen is.
cropp zei:monogamie is een manier om liefde en trouw te bewijzen
polygamie is een manier van je partner om je wat extra lust te gunnen.
ik zou zelf wel open staan voor polygamie, maar ik zou er niet op rekenen.
vode zei:cropp zei:monogamie is een manier om liefde en trouw te bewijzen
polygamie is een manier van je partner om je wat extra lust te gunnen.
ik zou zelf wel open staan voor polygamie, maar ik zou er niet op rekenen.
Het is maar net hoe je het bekijkt, maar liefde en trouw in polygamie is even goed mogelijk, het is voor veel een hele levenswijze, niet alleen voor de lust.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."