Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

Hier fotos van Erwin En Dennis, de tieten van Vode

157 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...


F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
vode zei:
Erwin en Dennis vinden je maar een beetje dom hoor Flameon. Kom je uit Limburg ofzo?
Klik om te vergroten...

Sorry vode, je weet wie het zegt he haha

Enne ja, we wonen 5 km van elkaar vandaan :wink:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
die bh vind ik ook geil :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Props naar luchtigtoetje voor het openen van dit topic :hearteyes: :hearteyes: Ik hou bijna net zoveel van jou als van Erwin en Dennis :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#6
luchtigtoetje zei:
die bh vind ik ook geil :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ceintuur o0k. :hearteyes:

Moar moar moar. Roar. :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Pics or GTFO. :)
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
Klik om te vergroten...
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wil meer fotos :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
vode zei:
Erwin en Dennis willen nu snel verhuizen.
Klik om te vergroten...

Knal ze in het bagagerek van de trein en laat ze onze gemeente uithobbelen :wink: :wink: :wink: :wink:

Ik plaag je maar hoor vode
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dione zei:
I WANT MORE PICS! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

+100! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
Inhale zei:
Gemini zei:
Nu de tieten van Vode dezelfde namen hebben als mijn katten, heb ik mijn katten andere namen gegeven. Vanaf nu heten ze Dik en Lelijk. Lachen dat we deden. Met z'n drietjes. Je had erbij moeten zijn.
Klik om te vergroten...

Wil je er over praten gemimi?
Klik om te vergroten...

ik vind dit een beetje gemeen, het was mijn idee en mijn topic, waarom val je Vode aan? :(
Klik om te vergroten...

Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
vode zei:
Speciaal voor Gemini heb ik Erwin en Dennis ingepakt als een kadootje.

Klik om te vergroten...

HOLY SHIT

IK KRIJG EEN HARTAANVAL!!

IK WORD DENNIS EN ERWIN VERSLAAFD :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemini zei:
Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...
Omdraaien die hap.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gemini zei:
Ze kan er vast om lachen. Ze lacht ook als ze een rollade genoemd wordt. It's nothing personal. Ik vind het gewoon een smet op mijn katten als er tieten naar ze worden vernoemd.
Klik om te vergroten...

ja maar waarom word je boos op haar als ik het heb gedaan? ze heeft toch mooie borsten? is eigenlijk een compliment vind ik zo :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erwin en Dennis vinden je maar een beetje dom hoor Flameon. Kom je uit Limburg ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."