Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgetrouwd met een xtc-verslaafde

getrouwd met een xtc-verslaafde

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
Ghislaine91Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat waren die catastrofale gevolgen van die date dan?
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
in de midlife crisis.

hier mijn bericht, oorspronkelijk geplaatst bij 35plus/xtc.

ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?


hij is gaan daten met een pil op (met swingers) met catastrofale gevolgen.

ik ben benieuwd of er meer mensen zitten in deze situatie en hoe lossen jullie dit op? of los je dit niet op?
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarschijnlijk dat ie dus nu ieder weekend aan de XTC zit..
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
En dat ie vreemd gaat?
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#5
darkbull zei:
in de midlife crisis.

hier mijn bericht, oorspronkelijk geplaatst bij 35plus/xtc.

ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?


hij is gaan daten met een pil op (met swingers) met catastrofale gevolgen.

ik ben benieuwd of er meer mensen zitten in deze situatie en hoe lossen jullie dit op? of los je dit niet op?
Klik om te vergroten...

Darkbull wees eens specefieker in je bericht wat was zo catastofaal?
Ik en mijn vrouw gebruiken al jaren xtc maar niet elke week .
Wij zijn gebruikers ervan en geen misbruikers.
Dat het gevoel verslavend is kan ik enogzins begrijpen maar het effect kan niet lang aanhouden en je verneukt je serotine voorraad
S
Scrubs.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoor je vaker, mannetjes in de midlife aan de coke, pep en xtc.
Ik ben hier natuurlijk niet getrouwd mee, maar ik ken ze wel(ouders van vrienden)
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#7
hij gebruikt elk weekend ja, en hij ging vreemd (van die wapfeesten, noem het maar orgies) en deed dat, in zijn wappiezijn ook nog es onveilig.
W
Wappie7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is wel een hele vervelende probleem!
Vreemd gaan is Niet de schuld van xtc.
Dat is de schuld van hem zelf.
Ik persoonlijk zou het niet pikken en zou hem uit huis flikkeren.
1x vreemd gaan is altijd vreemd gaan is geen kans gunnen.
Dat is mijn grootste motto in een relatie en ik vind dat dat van iedereen moet zijn.

Ik ben dan wel geen vrouw natuurlijk maar ik verplaats me even in jou situatie.
Bedoel als ik een vriendin heb waar ik zielsveel van hou.
Dan kan ik alle drugs op aarde nemen maar nog steeds zal ik dan niet vreemd gaan.
Ten zij mijn gevoel voor haar niet zo heel sterk is dan is het een ander verhaal maar dan zit het soieso niet goed.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#9
ooit gehoord van scheiden ???? weg gaan bij zo iemand heb je tog geen drol meer aan. ik geloof niet dat je gelukkig bent met zoiemand. vaak hebben zulke mensen het niet helemaal bij het rechte eind

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."