Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HERKENBAAR topic norco zei: ik heb vooral het herhalen van woorden zoals een naam ofzo :P stijn, stijn, stijn, 10x Klik om te vergroten... Dit had ik ook, ik bleef de naam van mijn vriend echt tot vervelens toe herhalen, en dan "je bent zo lief", "zo mooi ook", "als je dat maar weet, als je dat maar nooit vergeet" "zo mooi!" En ook echt héél vaak "dit is zo COOL!", "echt cool, dit!" En echt héél veel "wow.. wow..." Ik maakte ook de hele tijd een heel verhit geluidje of zo "pfff" wat je doet als je stikt van de hitte (en ik had het totaal niet heet)"
"Wat waren die catastrofale gevolgen van die date dan?"