#1
Dat trillen herken ik wel
. Altijd maar opnieuw tril ik als een gek ![:tearsofjoy:]()
theholyganja zei:Als ik wiet rook dan gaat mijn hartslag omhoog. Ja ik weet het dit is normaal. Maar dat mijn hart pijn doet en lijkt te ontploffen niet. Is dit een hallucinatie of is het echte pijn? Zo ja stop ik beter best? Ofwel tot op het minimum gaan.
Herbalisme zei:Heb dit ook als ik te stoned ben, dan lijkt het wel dat m'n hart ieder moment uit m'n borstkas kan springen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet echt gevaarlijk is ( denk ik ), ga gewoon even gaan zitten op een dichtstaand bankje en dan gaat het wel over.
Greets,
Herbalisme
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."