Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe hoge hartslag bij wiet

Te hoge hartslag bij wiet

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat trillen herken ik wel :tongueout:. Altijd maar opnieuw tril ik als een gek :tearsofjoy:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik wiet rook dan gaat mijn hartslag omhoog. Ja ik weet het dit is normaal. Maar dat mijn hart pijn doet en lijkt te ontploffen niet. Is dit een hallucinatie of is het echte pijn? Zo ja stop ik beter best? Ofwel tot op het minimum gaan.
K
K-rboLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zolang je geen pijn in linkerarm voelt of grote druk op je borst moe je er niet mee inzitten ander aspiren innemen,verdunt je bloed.Dit zijn tekenen van een naderend hartinfact alhoewel het ook kan uitblijven.Hopelijk heb je hier wat aan.grtz
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
stap 1: stop, niet panikeren
stap 2: houdt je T-shirt stil (als je in de wind staat) of doe hem uit.
stap 3: haal rustig adem met je beide armen omhoog tot het overgaat
stap 4: relax en geniet verder van je roes verkregen door cannabis...
indien dit niet helpt bij de steken die je krijgt zou je best naar een huisarts gaan
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
theholyganja zei:
Als ik wiet rook dan gaat mijn hartslag omhoog. Ja ik weet het dit is normaal. Maar dat mijn hart pijn doet en lijkt te ontploffen niet. Is dit een hallucinatie of is het echte pijn? Zo ja stop ik beter best? Ofwel tot op het minimum gaan.
Klik om te vergroten...

Zou ff ten rade gaan bij je huisarts of bij een cardioloog.

Snelle hartslag heb ik ook soms bij wietgebruik, pijn in het hart en dat het lijkt te ontploffen nog nooit meegemaakt.

grts
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb dit ook als ik te stoned ben, dan lijkt het wel dat m'n hart ieder moment uit m'n borstkas kan springen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet echt gevaarlijk is ( denk ik ), ga gewoon even gaan zitten op een dichtstaand bankje en dan gaat het wel over.

Greets,
Herbalisme
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Herbalisme zei:
Heb dit ook als ik te stoned ben, dan lijkt het wel dat m'n hart ieder moment uit m'n borstkas kan springen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het niet echt gevaarlijk is ( denk ik ), ga gewoon even gaan zitten op een dichtstaand bankje en dan gaat het wel over.

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Ja ik dus ook, als ik te stoned ben gaat ie bonzen als een gek. En ga ik ook trillen en zo. Dus gewoon wat minder roken.. Of je kan er zoals mij gewoon niet goed tegen.
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik ook vaak last van gehad, ik drink nu standart een beetje alcohol bij wiet en dit gaat de agressiefe hartslag goed tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."