Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRelatie is kapot

Relatie is kapot

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Probeerenleer zei:
Om het even "blunt" te zeggen: er zijn helaas veel mensen die drugs niet aankunnen. Ikzelf kan op elk moment zeggen "nu is het voorgoed gedaan"...

:(
Klik om te vergroten...


Met drugs? Gebruik je op het moment iets? Dan ben je eerlijk gezegd niet in de situatie om dat te beoordelen pas als je geruime tijd nuchter bent kun je zoiets van jezelf zeggen. Of je moet jaren en dan ook tientallen jaren gebruiken een tijd nuchter zijn geweest en dan kan je zeggen ik kan drugs aan. Althans daar komt het op neer wat je zegt dat je sterker bent als drugs en dit gaat juist erover dat iemand dat niet is. Beetje ongepast in mijn ogen..
m
meisje86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben een meisje vn 25, en ik ben eigenlijk heel fel geschrokken van alles en nog wat....
hier in het kort mijn verhaal,

De liefde van mijn leven(zo voelde het)
ik voelde mij enorm goed met hem,. En hij bij mij 'denk ik'
we hebben een relatie gehad van 8 maand,waarvan 5 maand samen gewoont,
maar ik wist van zijn verleden.... hij heeft veel drugs genomen gehad,maar had in een instelling gezeten en dacht,hij is er vanaf,
in het begin,onze relatie was zo goed, ik voelde me zo gelukkig.....
tot ik op een dag wit spul in zijn portefuille zag zitten,
hij ontkende natuurlijk,maar ik zag hem ziendergaande veranderen... hij viel af,at minder en zen karakter was zo afwisselend,...... hij sliep ook veel meer als ervoor,
ik wist dat hij terug aan de drugs zat en toen heb ik hem voor de keuze gesteld, of praten met mij of vertrekken........ hij is vertrokken, hij had het hier zo goed......

zijn vrienden zeggen allemaal je geeft je goud uit je handen weg......
omdat ik echt ANTIdrugs ben,dachten ze dat hij er nooit meer gingnaar snakken

ik kan het geen plaats geven, we hadden een super relatie, ik was dolverliefd,maar kan niet leven met iemand,wetend dat hij drugs nam,

ik heb er nu niets meer van gehoord,snap gewoon niet dat hij mij aan de kant heeft gezet voor zijne drugs!!!! ....... heeft hij dan nooit van mij echt gehouden? wij hadden plannen tot op de laatste dag dat we samen waren.... Kan dit dan door drugs komen? niet wetend wat hij mij aan doet of?
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#3
de meeste hier gebruiken drugs recreatief, voor een pleziertje, voor een avontuur, of watdanook.

maar als iemand ook niet wil praten, en al problemen ermee heeft gehad in het verleden dan kan het zijn dat hij verslaafd is. En dat kan sterker zijn als liefde, verslavingen kunnen je hele leven uit elkaar trekken, zeker als het op drugs aan komt.
Ik denk dat ie wel van je hield/houd, maar verslaafd is, als je het mij vraagd ben je beter af zonder hem, zeker als hij het punt van praten al gepasseerd is.

sterkte
m
meisje86Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja ik ben heel erg bang van drugs, heb het ook zelf nooit gedaan gehad, gewoon omdat k schrik ben verslaafd er aan te geraken,
hij wist dat ik echt ANTI was ... en deed het achter mijn rug,
tot de laatste dag was hij lief tegen me,tot ik zei om te praten, als hij niet wou praten moest hij maar vertrekken... en ja helaas is hij vertrokken, het rare is,ik hb er niets meer van gehoord
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#5
gezien je ervaring snap ik best dat je anti drugs bent :P, maar je instelling is niet onredelijk op wat voor manier. Gezien zijn verleden is het feit dat je nog wou praten er over best redelijk van je.

Misschien is het wel beter voor je, een relatie met iemand die drugsverslaafd is (aanname) kan ook jou slopen.

gr
M
MessiasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe is het afgelopen?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om het even "blunt" te zeggen: er zijn helaas veel mensen die drugs niet aankunnen. Ikzelf kan op elk moment zeggen "nu is het voorgoed gedaan"...

:(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."