Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een meisje vn 25, en ik ben eigenlijk heel fel geschrokken van alles en nog wat.... hier in het kort mijn verhaal, De liefde van mijn leven(zo voelde het) ik voelde mij enorm goed met hem,. En hij bij mij 'denk ik' we hebben een relatie gehad van 8 maand,waarvan 5 maand samen gewoont, maar ik wist van zijn verleden.... hij heeft veel drugs genomen gehad,maar had in een instelling gezeten en dacht,hij is er vanaf, in het begin,onze relatie was zo goed, ik voelde me zo gelukkig..... tot ik op een dag wit spul in zijn portefuille zag zitten, hij ontkende natuurlijk,maar ik zag hem ziendergaande veranderen... hij viel af,at minder en zen karakter was zo afwisselend,...... hij sliep ook veel meer als ervoor, ik wist dat hij terug aan de drugs zat en toen heb ik hem voor de keuze gesteld, of praten met mij of vertrekken........ hij is vertrokken, hij had het hier zo goed...... zijn vrienden zeggen allemaal je geeft je goud uit je handen weg...... omdat ik echt ANTIdrugs ben,dachten ze dat hij er nooit meer gingnaar snakken ik kan het geen plaats geven, we hadden een super relatie, ik was dolverliefd,maar kan niet leven met iemand,wetend dat hij drugs nam, ik heb er nu niets meer van gehoord,snap gewoon niet dat hij mij aan de kant heeft gezet voor zijne drugs!!!! ....... heeft hij dan nooit van mij echt gehouden? wij hadden plannen tot op de laatste dag dat we samen waren.... Kan dit dan door drugs komen? niet wetend wat hij mij aan doet of?"
"ja ik ben heel erg bang van drugs, heb het ook zelf nooit gedaan gehad, gewoon omdat k schrik ben verslaafd er aan te geraken, hij wist dat ik echt ANTI was ... en deed het achter mijn rug, tot de laatste dag was hij lief tegen me,tot ik zei om te praten, als hij niet wou praten moest hij maar vertrekken... en ja helaas is hij vertrokken, het rare is,ik hb er niets meer van gehoord"