#1
Ik denk niet dat je 14 dagen na normaal gebruik nog neurotransmitter moet aanvullen. ![:wink:]()
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar veel kwaad kan het 14 dagen gebruiken van 5-htp en l-tyrosine niet. Na een dag of 5 tot hooguit 7 vind ik het slikken van 5-htp en l-tyrosine zelf ook niet veel nut meer hebben, maarja, het kan voor een ander net iets anders liggen en baat het niet, schaadt het niet, toch?Fool zei:Ik denk niet dat je 14 dagen na normaal gebruik nog neurotransmitter moet aanvullen.![]()
ooscaar zei:Na een dag of 5 tot hooguit 7 vind ik het slikken van 5-htp en l-tyrosine zelf ook niet veel nut meer hebben, maarja, het kan voor een ander net iets anders liggen en baat het niet, schaadt het niet, toch?
ooscaar zei:Ik vind het in ieder geval een stuk prettiger om mijn voorraden weer snel aangevuld te hebben en ik heb ook het idee dat een tekort aan bijvoorbeeld serotonine ook niet echt goed voor je is.
)."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."