#1
Als voorgeschreven dosis heb ik 3x10MG Dexamfetamine voor mijn ADD, vaak neem ik s'avonds veel meer dan dit en vooral in het weekend. De voorgeschreven dosis is voor mij altijd effectief gebleven ondanks dat ik soms meer gebruikte, ook nam ik hier vaak 30-40mg oxazepam en een beste bult melatonine voor ultieme rust en vooral tegen mijn slaapproblemen. Dit doe ik nu zo'n 2 maanden, voordat ik deze middelen nam was de drukte in mijn hoofd niet te omschrijven. Ik was depressief en had veel last van stress voornamelijk door een hoop opgekropte woede die ik tot de dag van vandaag nog steeds niet durf te uiten omdat ik bang ben voor de gevolgen, ik heb het gevoel dat het dan zal eindigen met mij in een cel.
Maar goed, ik ben dus met mijn goeie gedrag deze week met iemand mee naar de huisarts geweest ter ondersteuning en hier raakte ik in een kleine discussie terecht...
Ik weet niet hoe, maar deze huisarts heeft het voor elkaar gekregen om mij weer op het randje van een uitbarsting te brengen. Op een gegeven moment heb ik mijn mond maar gehouden zodat ik meneer niet alle hoeken van het gebouw had laten zien en zodat die het gesprek zsm zou afronden. Toen ik daar eenmaal de deur uitliep ben ik meteen naar huis gegaan en heb ik een Oxazepam genomen want ik was in alle staten. Een sigaretje pakken was al teveel gevraagd want ik trilde zo erg dat ik hem amper uit het pakje kreeg.
Jammer genoeg heeft dit niet geholpen en ben ik nog net zo pissig als op dat moment. Ik heb geen belachelijke hoeveelheden Dex genomen na die tijd, maar de Dex doet helemaal niks meer en Oxazepam ook niet. Ik ben weer terug naar hoe ik voor mijn "medicatie" was en ik ben ten einde raad. De chaos in m'n hoofd is niet alleen terug maar het is een keer zo erg, lichamelijk ben ik ook helemaal niet in orde. Ik ben onrustig, heb een kort lontje, alles irriteert me, mijn hart klopt me strot uit, ik tril me kapot en ik heb me toch een ontiegelijke hoofdpijn.
Waarom ik hiermee op het forum kom weet ik niet, misschien heb ik het gevoel dat dit zal helpen, misschien weten jullie iets.. ik weet het in ieder geval niet. In mijn omgeving is er niemand waarmee ik hier over kan praten dus dat zal het wel wezen dan, een poging tot luchten. Alhoewel, zo'n poging heb ik al gedaan en dit heeft niks voor mij betekent, sterker nog volgens mij ben ik nog bozer geworden na het gesprek dan voor die tijd.
Maar goed, ik ben dus met mijn goeie gedrag deze week met iemand mee naar de huisarts geweest ter ondersteuning en hier raakte ik in een kleine discussie terecht...
Ik weet niet hoe, maar deze huisarts heeft het voor elkaar gekregen om mij weer op het randje van een uitbarsting te brengen. Op een gegeven moment heb ik mijn mond maar gehouden zodat ik meneer niet alle hoeken van het gebouw had laten zien en zodat die het gesprek zsm zou afronden. Toen ik daar eenmaal de deur uitliep ben ik meteen naar huis gegaan en heb ik een Oxazepam genomen want ik was in alle staten. Een sigaretje pakken was al teveel gevraagd want ik trilde zo erg dat ik hem amper uit het pakje kreeg.
Jammer genoeg heeft dit niet geholpen en ben ik nog net zo pissig als op dat moment. Ik heb geen belachelijke hoeveelheden Dex genomen na die tijd, maar de Dex doet helemaal niks meer en Oxazepam ook niet. Ik ben weer terug naar hoe ik voor mijn "medicatie" was en ik ben ten einde raad. De chaos in m'n hoofd is niet alleen terug maar het is een keer zo erg, lichamelijk ben ik ook helemaal niet in orde. Ik ben onrustig, heb een kort lontje, alles irriteert me, mijn hart klopt me strot uit, ik tril me kapot en ik heb me toch een ontiegelijke hoofdpijn.
Waarom ik hiermee op het forum kom weet ik niet, misschien heb ik het gevoel dat dit zal helpen, misschien weten jullie iets.. ik weet het in ieder geval niet. In mijn omgeving is er niemand waarmee ik hier over kan praten dus dat zal het wel wezen dan, een poging tot luchten. Alhoewel, zo'n poging heb ik al gedaan en dit heeft niks voor mij betekent, sterker nog volgens mij ben ik nog bozer geworden na het gesprek dan voor die tijd.
