#1
Moet ik iemand in zijn kont neuken of in mijn kont geneukt worden om participant in dit onderzoek te zijn of mag ik ook zonder dit te ervaren mijn gedachten uiten in dit draadje?
Is die A met puntjes je logo?
Misschien kan je wat verder uitwijden over wat je onderzoekt? En wat zijn de resultaten van dit forum precies waard, gezien je niks weet over de deelnemers? Misschien is iedereen nu wel onder invloed van coke, of andere middelen.
Het is op dit forum gebruikelijk dat de TS start. Kan je meer details geven over jouw gedachten tijdens anale seks?
Jij hebt een master diploma en gaat nu voor phd? Knap hoor.
Welke richting studeer je ?
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.
Dit is voor mij tot op dit moment het meest specifiek. Ben ik onder invloed van cocaïne beperkt de samenvatting zich vrijwel altijd tot iets als: "kankergeil!"
Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?
Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/
Verder is je avatar wel een beetje gay hoor.
Ik reageer afwijzend, met enige inbeeldende vorm van walging.
Ieder zijn meug, maar op dit topic is er voor mij geen andere visie mogelijk. Dus
Exit.
Oh nee hoor. Ik geloof je 100%. Maar misschien vreemd dat niet iedereen hierboven jou gelooft?Ik hou werk en prive graag gescheiden dus ik ben op het moment dat ik met wetenschappelijk onderzoek bezig ben niet onder invloed van middelen. Zegt het misschien iets over jou dat je die twijfel ervaart, of heb ik het mis?
Nee, toch?
Ik wil niet, dat er mensen '"Stuk" gaan...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."