#1
Lol, don't feed the troll people.
Jij hebt een master diploma en gaat nu voor phd? Knap hoor.
Welke richting studeer je ?
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.
Dit is voor mij tot op dit moment het meest specifiek. Ben ik onder invloed van cocaïne beperkt de samenvatting zich vrijwel altijd tot iets als: "kankergeil!"
Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?
Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/
Verder is je avatar wel een beetje gay hoor.
Ik reageer afwijzend, met enige inbeeldende vorm van walging.
Ieder zijn meug, maar op dit topic is er voor mij geen andere visie mogelijk. Dus
Exit.
Oh nee hoor. Ik geloof je 100%. Maar misschien vreemd dat niet iedereen hierboven jou gelooft?Ik hou werk en prive graag gescheiden dus ik ben op het moment dat ik met wetenschappelijk onderzoek bezig ben niet onder invloed van middelen. Zegt het misschien iets over jou dat je die twijfel ervaart, of heb ik het mis?
Is die A met puntjes je logo?Ben je zelf nog nuchter maat?![]()
Als wetenschapper draag ik zelf de .....
....wordt over de uitkomstmaten. Ik hoop je hiermee outje moet kunnen.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je jezelf specifieker uiten?
Nee. Dat kan ik en wil ik niet. Onmogelijk.
Advies : Even goed lezen, wat ik gezegd heb.
Eén goed verstaander heeft aan een half woord reeds voldoende...
Nóg een keer.
Exit.
Ik ben nuchter maar ik begin spontaan te spacen van deze topic (en reacties) 🤣..
GENIET!
Ik denk dat ik hier eerder van ga janken. Wat een trieste verhaaltje ðŸ˜ðŸ¤£!
Phaha ik lig plat voor 1 of andere reden omg wtf![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."