Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAnale seks en cocaïne

Anale seks en cocaïne

71 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lol, don't feed the troll people.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ganggang💯 zei:
Lol, don't feed the troll people.
Klik om te vergroten...

:confused:?
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Jij hebt een master diploma en gaat nu voor phd? Knap hoor.
Welke richting studeer je ?
Klik om te vergroten...

Thanks! Ik heb psychologie gestudeerd en voer nu een PhD uit met als één van de kernthema's anale seks en middelengebruik.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neocortex zei:
Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.



Dit is voor mij tot op dit moment het meest specifiek. Ben ik onder invloed van cocaïne beperkt de samenvatting zich vrijwel altijd tot iets als: "kankergeil!"
Klik om te vergroten...
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?


Neocortex zei:
Ik wil graag een representatieve steekproef, vandaar dat ik in mijn post niet te ver uitwijd over mijn onderzoeksdoeleinden.
Klik om te vergroten...
Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/

Verder is je avatar wel een beetje gay hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik reageer afwijzend, met enige inbeeldende vorm van walging.
Ieder zijn meug, maar op dit topic is er voor mij geen andere visie mogelijk. Dus
Exit.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#6
שמש zei:
We willen natuurlijk dat je wetenschappelijk onderzoek van hoge kwaliteit is. Zoals je zelf zei. Daarom helpt het dat je zoveel mogelijk details geeft. Dan wordt je onderzoek pas écht goed. Kankergeil vind ik zelf niet heel wetenschappelijk klinken, maar jij als wetenschapper bent de specialist. Dus 'kankergeil' is wetenschappelijk juist. Welke antwoorden zijn nog meer goed?

Er is een topic hiervoor: https://drugsforum.nl/forums/medewerking-gevraagd.46/

Verder is je avatar wel een beetje gay hoor.
Klik om te vergroten...

Als wetenschapper draag ik zelf de volleidige verantwoordelijkheid voor mijn werk. Bij psychologische onderzoeken is het vaak zo dat participanten slechts beperkt worden geïnformeerd over de daadwerkelijke doeleinden. Verder is er bij onderzoek, in de meest brede zin van het woord, geen sprake van goed of fout, als er gecommuniceerd wordt over de uitkomstmaten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik ben zelf overigens heteroseksueel, zoals ik in mijn topic ook al vermeld had. Foutje moet kunnen. :tonguewink:

Legio Patria Nostra zei:
Ik reageer afwijzend, met enige inbeeldende vorm van walging.
Ieder zijn meug, maar op dit topic is er voor mij geen andere visie mogelijk. Dus
Exit.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je jezelf specifieker uiten?
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hou werk en prive graag gescheiden dus ik ben op het moment dat ik met wetenschappelijk onderzoek bezig ben niet onder invloed van middelen. Zegt het misschien iets over jou dat je die twijfel ervaart, of heb ik het mis?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Neocortex Hey, we willen natuurlijk niet dat DF'ers gaan denken dat je gewoon een beetje geil van de coke bent en momenteel met je leuter zit te spelen, hopend op geile verhaaltjes hier. Daarom, voor je wetenschappelijk onderzoek is het beter dat je meer details geeft. Ik heb namelijk niet het idee dat iedereen hier jou gelooft. Dus om hun te overtuigen van jouw wetenschappelijke credibiliteit horen we graag eerst van jou jouw 'extreme' ervaringen :wink:
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neocortex zei:
Ik hou werk en prive graag gescheiden dus ik ben op het moment dat ik met wetenschappelijk onderzoek bezig ben niet onder invloed van middelen. Zegt het misschien iets over jou dat je die twijfel ervaart, of heb ik het mis?
Klik om te vergroten...
Oh nee hoor. Ik geloof je 100%. Maar misschien vreemd dat niet iedereen hierboven jou gelooft?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okay iedereen heeft voldoende kunnen lachen met de Trol. Tijd om dit topic te sluiten. Iedereen die verder over anale sex onder invloed van coke wilt leuteren wordt vriendelijk verzocht dat in het "onzin" subforum te doen :tonguewink:
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben je zelf nog nuchter maat? :grimacing:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neocortex zei:
Ben je zelf nog nuchter maat? :grimacing:
Klik om te vergroten...
Is die A met puntjes je logo?
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben nuchter maar ik begin spontaan te spacen van deze topic (en reacties) 🤣..
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neocortex zei:
Als wetenschapper draag ik zelf de .....
....wordt over de uitkomstmaten. Ik hoop je hiermee outje moet kunnen. :tonguewink:



Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, kan je jezelf specifieker uiten?
Klik om te vergroten...

Nee. Dat kan ik en wil ik niet. Onmogelijk.
Advies : Even goed lezen, wat ik gezegd heb.
Eén goed verstaander heeft aan een half woord reeds voldoende...

Nóg een keer.

Exit.
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Legio Patria Nostra zei:
Nee. Dat kan ik en wil ik niet. Onmogelijk.
Advies : Even goed lezen, wat ik gezegd heb.
Eén goed verstaander heeft aan een half woord reeds voldoende...

Nóg een keer.

Exit.
Klik om te vergroten...

Ik begrijp werkelijk waar niet wat je bedoelt. Ben je nog nuchter?
N
NeocortexLid
01-01-2024, 00:00
#16
barbieornot? zei:
Ik ben nuchter maar ik begin spontaan te spacen van deze topic (en reacties) 🤣..
Klik om te vergroten...

GENIET!
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neocortex zei:
GENIET!
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik hier eerder van ga janken. Wat een triest verhaaltje 😭🤣!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#18
barbieornot? zei:
Ik denk dat ik hier eerder van ga janken. Wat een trieste verhaaltje 😭🤣!
Klik om te vergroten...

Phaha ik lig plat voor 1 of andere reden omg wtf:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Juist. 8.6.
Ik sta aan jouw kant.
Ik krijg steeds meer het idee, dat wij met een trol te maken hebben .
Je vergeet de cocaïne te vermelden....
G
GipsysoulLid
01-01-2024, 00:00
#20
transformated zei:
Phaha ik lig plat voor 1 of andere reden omg wtf:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Man man man... 🤣🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."