#1
Quofe?
Dop scheetQuofe?
Hoezo is weigeren om in mijn mond te laten kakken verlegen?๐คซNiet zo verlegen he
Dop scheet
Ik vind het ergens wel een mooi iets. In hoeverre je het โmooiโ kunt noemen maar het betekent in ieder geval wel dat je jezelf helemaal kan zijn, denk ik.
Denk dat je er best een steady vriendschap voor moet hebben. Ik vind het wel knap, kan me er zo niets bij voorstellen maar ik geloof best dat meer mannen dit doen.
Ik lees dit liever dan mannen die zo vreselijk anti-homo gedrag uiten te hele dag. Mannen die al vies van een knuffel van een andere man zijn bijvoorbeeld.
Iedereen moet lekker doen waar hij/zij zich goed bij voelt en als het binnen die vriendschap mogelijk is, waarom ook niet. ๐
Niet zo verlegen heWaarom zou je dat willen doen?
Vriendelijk maar nee bedankt jongeman. ๐
Jeeeezus schei uit hoor.Je kan ook gezamenlijk een glazen potje opvullen met sperma over de loop van een paar weken tot hij halfvol zit. Daarna doe je de deksel er af en moet iedereen er om de beurt aan ruiken. Wie kotst verliest.
Je kan ook gezamenlijk een glazen potje opvullen met sperma over de loop van een paar weken tot hij halfvol zit. Daarna doe je de deksel er af en moet iedereen er om de beurt aan ruiken. Wie kotst verliest.
Laten we zeggen dat ik een paar jaar deel uitgemaakt heb van een studentenclub waarvan twee jaar in het praesidium. Dan kom je wel wat dingen tegen.
Hoezo dan? ๐ฅบNu snap ik je profielfoto ook beter.. ๐๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."