#1
Drientje zei:Zou het?
Misschien moet ik toch wat vaker die smileys neer zetten, nu denk iedereen steeds dat ik heel serieus ben. Ter verduidelijking, het was sarcastisch. Natuurlijk vind niet iedereen dat lekker, gelukkig anders werd het saai.
straks kunnen niemand hier meer serieus nemen..als iedereen niet serieus meer is :P
Moet je nou niet ontzettend van jezelf kotsen? Ik mag toch hopen dat je vriend er snel achter komt en je keihard dumpt!