#1
Ik heb het hier niet over een gewoon verveelmomentje.
Maar mensen met depressieve klachten, wegvallen van huisz baan relatie.
Wegvallen van vrienden.
Ik heb een niet zo tof leven geleid. En nu is het rustig.
Rib gebroken en gekneusd.kan niet sporten.
Wat ik eigenlijk vooral mis is dat enthousiasme..of je nou de allernieuwste game gaat spelen of een schilderij.maken.
Samen Zijn met mensen kan heerlijk zijn, maar als je 'op visite bent trekt het mij helemaal leeg.
Waar houden jullie je mee bezig. Zijn er ook afleidingen geweest die je van een trauma afkick hebt ingezet.
Ik ga niet tegen de arts zeggen dat ik 'm ogen open doe en denk shit weet zo'n lege dag maar als ik een afspraak heb op 9.00,huis schoon, haren gedaan voel.ik me alsnog zoveel beter.
Hebben jullie adviezen of ervaringen?
Maar mensen met depressieve klachten, wegvallen van huisz baan relatie.
Wegvallen van vrienden.
Ik heb een niet zo tof leven geleid. En nu is het rustig.
Rib gebroken en gekneusd.kan niet sporten.
Wat ik eigenlijk vooral mis is dat enthousiasme..of je nou de allernieuwste game gaat spelen of een schilderij.maken.
Samen Zijn met mensen kan heerlijk zijn, maar als je 'op visite bent trekt het mij helemaal leeg.
Waar houden jullie je mee bezig. Zijn er ook afleidingen geweest die je van een trauma afkick hebt ingezet.
Ik ga niet tegen de arts zeggen dat ik 'm ogen open doe en denk shit weet zo'n lege dag maar als ik een afspraak heb op 9.00,huis schoon, haren gedaan voel.ik me alsnog zoveel beter.
Hebben jullie adviezen of ervaringen?
![IMG_20211012_135458[14546].jpg](https://drugsforum.nl/data/attachments/31/31018-fbf51346b71a583145ef46975918687d.jpg)