#1
Dit heb ik ook. Ik ga vaak meteen de diepte in en sommige mensen schrikken daarvan en willen vaak ook niet de diepte in. Het is wel eens voorgekomen dat mensen boos weglopen als ik vragen stel. Zo was er iemand die zei: "dat ik in de bijstand zit is de schuld van de VVD!!" Ik vroeg natuurlijk "waarom denk of vind je dat?" Dat lokte blijkbaar een boze reactie uit en diegene liep zo weg.Ik heb altijd het idee dat ik niet goed ben in small talk,
Zelf maak ik heel makkelijk contact maar lukt het mij niet om contacten te onderhouden. Ik denk er vaak gewoon niet aan.