Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsiemand wel eens cenforce 200mg gehad?

iemand wel eens cenforce 200mg gehad?

6 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
M
Mike033Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kreeg een aantal maanden geleden en strip cenforce 200mg van een maat van me.
Valt in dezelfde categorie als kamagra en viagra enzo.

Kamagra en viagra heb ik jaren geleden wel eens voor de grap genomen, gewoon puur om te kijken wat het is en wat het doet.
Was er niet van ojder de indruk.

Nu heb ik afgelopen weekend zo'n cenforce ding op.
Wooow, die dingen zijn echt top haha.

Iemand hier ervaringen ermee?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mike033 zei:
Valt in dezelfde categorie als kamagra en viagra enzo.
Klik om te vergroten...
Het is letterlijk hetzelfde als viagra, sildenafil.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mietjes, wie heeft er nou viagra nodig. :tearsofjoy:
Q
Quaff32Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mike033 zei:
Ik kreeg een aantal maanden geleden en strip cenforce 200mg van een maat van me.
Valt in dezelfde categorie als kamagra en viagra enzo.

Kamagra en viagra heb ik jaren geleden wel eens voor de grap genomen, gewoon puur om te kijken wat het is en wat het doet.
Was er niet van ojder de indruk.

Nu heb ik afgelopen weekend zo'n cenforce ding op.
Wooow, die dingen zijn echt top haha.

Iemand hier ervaringen ermee?
Klik om te vergroten...
Een hele pil Cenforce 200mg in 1 keer genomen?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Quaff32 zei:
Een hele pil Cenforce 200mg in 1 keer genomen?
Klik om te vergroten...
Waarom niet?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ging niet normaal hard. Magistraaljager
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ook wel eens, in het kader van expirimenteren, een hele pil 200mg in 1x naar binnen gewerkt. Ging inderdaad letterlijk keihard, maar bijwerkingen waren niet fijn. Sterretjes zien (alleen bij daglicht, in het donker nergens last van), lichte verhoging, rood hoofd/wangen, verstopte neus, en na uitwerking 24 uur hoofdpijn. Ik had het gevoel dat hij de paar dagen erna nog steeds op de achtergrond werkzaam was, want ik hoefde er maar naar te kijken en hij stond weer keihard overeind.

1x in de zoveel tijd pak ik nog wel eens voor de lol, maar dan 50mg of echt max. 100mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."