#1
ja ik zou toch graag een nieuw onderwerp met deze geven omdat ik inderdaad geen antwoorden daarover vindt... of krijg... hopelijk ik ik die kans door jullie... je weet als iets vers starten kan meer opleveren.... alvast bedankt
Hoeveel topics wil je hier dan nog over starten? Misschien als je geen reacties krijgt, dat dat betekent dat er ofwel in langer lopende topics voldoende vermeld wordt, ofwel mensen geen antwoord voor je hebben.ja ik zou toch graag een nieuw onderwerp met deze geven omdat ik inderdaad geen antwoorden daarover vindt... of krijg... hopelijk ik ik die kans door jullie... je weet als iets vers starten kan meer opleveren.... alvast bedankt
Beetje ghb aan toevoegen.
drugsforum.nl
aha vertel aub..... hoeveelheid... wanneer....Beetje ghb aan toevoegen.
Precies, ook al geen nieuws voor ts hahaGHB en erectie
Hoi wij zijn een koppel die wat bij de sex graag experimenteert met verdovende middelen... heel tof voor het ogenblik 3MMC maar jawel zoals met cocaine... GEEN ERECTIE... en dit is wel niet zo leuk... nu waren wij nieuwsgierig of dit met ghb ook zo is... en dit misschien geen nieuwe stap voor...drugsforum.nl
Logisch.Ik herken de erectieproblemen vooral met 3mmc. Als ik zelf half uur voor de chems een halve kamagra neem, gaat het eigenlijk met heel veel chems goed. Dus met xtc, ghb, coke, 4mmc en keta heerlijke erectie. Met 4mmc valt hij soms wel even weg, maar met beetje aandacht er ook zo weer. Met 3mmc alleen is het voor mij ook over. Met keta erbij komt hij ook met 3mmc soms wel weer. Na innemen van de chems heeft kamagra nemen voor mij geen zin meer.
Al met al denk ik dat het heel persoonlijk is en het deels ook tussen de oren zit. Maar misschien kun je hier iets mee.
Dus in principe geen oplossing... en lees 3mmc is echt wel een domper voor een erectieIk herken de erectieproblemen vooral met 3mmc. Als ik zelf half uur voor de chems een halve kamagra neem, gaat het eigenlijk met heel veel chems goed. Dus met xtc, ghb, coke, 4mmc en keta heerlijke erectie. Met 4mmc valt hij soms wel even weg, maar met beetje aandacht er ook zo weer. Met 3mmc alleen is het voor mij ook over. Met keta erbij komt hij ook met 3mmc soms wel weer. Na innemen van de chems heeft kamagra nemen voor mij geen zin meer.
Al met al denk ik dat het heel persoonlijk is en het deels ook tussen de oren zit. Maar misschien kun je hier iets mee.
ah toch wat nuttige reacties... dankuwel om die te laten staanok dankuwel mevrouw plop
Mijn reactie is nuttig.ah toch wat nuttige reacties... dankuwel om die te laten staan
maar wel....Mijn reactie is nuttig.
Geen 3mmc gebruiken.
erectie ja????Cenforce 200 in combinatie met xtc of coke is prima te doen.
Wat is het probleem exact?maar wel....
Zeker dat is voor mij geen probleem, alleen klaarkomen duurt wel ff.erectie ja????
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."