#1
Hi, ik heb sinds 2,5 jaar een relatie met Maarten (fictieve naam), en we hebben vanaf het begin al super vaak, intense ruzies gehad, vaak over de kleinste dingen.
Nu hebben we al twee dagen ruzie en ik sta op het punt er mee te kappen want ik word er zo ontzettend verdrietig van. Nu het dilemma, ik kan me geen leven zonder hem voorstellen en ik wil hem helemaal niet kwijt.
Wat moet ik doen???
Dit is natuurlijk een vrij beknopt verhaal, maar stel gerust vragen. Ik ben gewoon benieuwd naar andere mensen hun visieā¦
Nu hebben we al twee dagen ruzie en ik sta op het punt er mee te kappen want ik word er zo ontzettend verdrietig van. Nu het dilemma, ik kan me geen leven zonder hem voorstellen en ik wil hem helemaal niet kwijt.
Wat moet ik doen???
Dit is natuurlijk een vrij beknopt verhaal, maar stel gerust vragen. Ik ben gewoon benieuwd naar andere mensen hun visieā¦