Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFriends . To be or not to be?

Friends . To be or not to be?

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf geloof ik wel nog in échte vriendschap, al wantrouw ik altijd mensen die zeggen dat ze veel vrienden hebben. Wat is hun definitie van vriendschap dan?

Maar natuurlijk heb ik me ook al, zowel positief als negatief, vergist in mensen. Laatst nog...

Sommigen weten dat ik een oogje had op een Russische collega, wel die heb ik eens leren kennen zie...

Toen ik twee weken geleden op de grond op mijn werk lag na hartproblemen (stress enzo weet je), vond zij het niet beter dan vlak naast me te staan en tegen één of andere trut (die niet eens direct bij ons werkt, wel in dezelfde groep) te staan leuteren over het feit dat ik een junk ben. Letterlijke woorden. Gans de uiteg over hoe ze me naar de bureau brachten na een tijd van de kaart te zijn en al.

Ja ik ben te ver gegaan in mijn cokegebruik tot voor enkele maanden zelfs nog, maar je hebt NIKS over mij te oordelen.

Ze heeft naden op werkelijk zielige wijze verschillende keren geprobeerd van m'n bff te spelen, en heeft ook wel gezegd (half dronken) dat niemand mij veroordeelde en dat we allemaal vrienden zijn.

Met zo iemand wil ik niks meer te maken hebben, op het professioneel blijven na dan natuurlijk.

Dus nogmaals: dit leek een goede vriendschap te kunnen zijn, maar helaas is het vuile rotte valse tik.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Zelf geloof ik wel nog in échte vriendschap, al wantrouw ik altijd mensen die zeggen dat ze veel vrienden hebben. Wat is hun definitie van vriendschap dan?
Klik om te vergroten...
Ligt er aan. Jij kunt idd veel vrienden hebben als je onder de definitie van het woord “ vriend” bedoelt “ met iemand omgaan” . Hoevaak en hoe diep is een ander verhaal.

Wat betreft van je Russische collega wil ik maar 1 ding zeggen : she can fuck herself. En misschien keek ze op je niet eens als op een vriendin maar gewoon een collega, kennis, nog steeds is het no go op zo denigrerende manier in deze situatie over iemand zo praten
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry voor de rant hoor, maar ik was razend.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Javelin zei:
Ligt aan. Jij kunt idd veel vrienden hebben als je onder de definitie het woord “ vriend” bedoelt “ met iemand omgaan” . Hoevaak en hoe diep is een ander verhaal.

Wat betreft van je Russische collega wil ik maar 1 ding zeggen : she can fuck herself. En misschien keek ze op je niet eens als op een vriendin maar gewoon een collega, kennis, nog steeds is het no go op zo denigrerende manier met iemand omgaan .
Klik om te vergroten...

Klopt. Moet ik nu gaan zeggen dat ze een drankorgel is omdat ik ook wel de verhalen gehoord heb (en het zelf gezien heb) dat ze graag een wijntje lust?

En hoe zielig is het om nu opeens dichter te willen komen?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Klopt. Moet ik nu gaan zeggen dat ze een drankorgel is omdat ik ook wel de verhalen gehoord heb (en het zelf gezien heb) dat ze graag een wijntje lust?

En hoe zielig is het om nu opeens dichter te willen komen?
Klik om te vergroten...
Alle Russen zijn sws drankorgels:) ( ik ben ook een half Rus)
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin zei:
Alle Russen zijn sws drankorgels:)
Klik om te vergroten...

Haha er is wel iets van, maar toch lol.

Nee ik dacht echt dat ze een vriendin ging worden. Ik begin nooit ergens te werken met de gedachte om vrienden te maken, integendeel, maar het is me wel al overkomen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Haha er is wel iets van, maar toch lol.

Nee ik dacht echt dat ze een vriendin ging worden. Ik begin nooit ergens te werken met de gedachte om vrienden te maken, integendeel, maar het is me wel al overkomen.
Klik om te vergroten...
064219D3-47A6-4336-B909-D22A697261D8.jpeg
❤️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ain't that the truth :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."