Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGaat het te snel?

Gaat het te snel?

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,

Ik heb nog nooit eerder iets gepost op dit forum, maar ben al wel heel lang actief aan het kijken naar alle interessante verhalen en discussies hier. Ik weet ook niet echt of dit hier thuishoort op dit forum, maar ben echt benieuwd naar verschillende mensen hun meningen. Ik ben een tijd geleden ook begonnen aan het schrijven van een tripreport, die ik uiteindelijk ook nog graag zou willen delen.
Ik ben trouwens 21 jaar oud voor wie zich het interesseert.
Nou hier komt hij dan.
Ik heb tijdens een technofestival begin dit jaar een meisje ontmoet. Ik was daar met een hele groep vrienden en zij ook. Toevallig kwam ik een meisje tegen die ik op reis had leren kennen en bleef ik even hangen bij haar groep. Daar kwam ik de meid in kwestie ook tegen. Mijn oog viel gelijk op haar. Wanneer ik MDMA op heb begin ik altijd tegen alles en iedereen te lullen en stapte ik dus ook zonder aarzeling op haar af. Het klikte meteen en al snel waren we daar ook aan het zoenen. We zijn in het vervolg van het festival alleen maar samen geweest en hebben daar echt magische momenten meegemaakt bij zowel haar vriendengroep als de mijne. Ik heb wel eens vaker op een technofestival met meiden een leuke avond gehad, maar dit voelde meteen anders.
Doordat zij in hetzelfde studentenhuis woont als de meid die ik ontmoet had op reis, vroegen zij al meteen of ik daarheen kwam om te afteren. Dus ik samen met haar gelopen naar het huis. We bleven maar praten en lol maken samen. Nadat we met zijn drieën hebben geblowd en nog lang na hebben gechillt mocht ik bij haar komen slapen. Helaas ging het door de drugs erg lastig om mijn kleine man aan het werk te zetten, maar hebben we nog wel hele intense momenten in de douche gehad.
De volgende dag zijn we samen heerlijk wakker geworden en hadden we nog wat nagepraat over de avond ervoor. Dit keer wel gelukt om mijn mannetje aan het werk te zetten. Het voelde nog steeds in nuchtere fase ook heel magisch allemaal. Een paar dagen later toch besloten om haar mee uiteten te nemen om te ontdekken of er meer in zat dan alleen die avond. Dit was ook fantastisch, uren gepraat tijdens het eten en daarna doorgegaan naar haar huis. Hierna ben ik weer blijven slapen.
Nu is het 2 maanden later. We hebben in de tussentijd vele dates gehad, gehele weekenden samen, samen carnaval gevierd etc. Het loopt allemaal zo soepel, iets wat ik nog nooit zo mee heb gemaakt met andere meiden. Daarom dat ik dit nu ook schrijf op dit forum. We nemen allebei initiatief, kunnen uren met elkaar door blijven praten en de seks is geweldig. Alleen vind ik het zelf heel lastig. Ik heb alleen 4 jaar geleden een vriendin gehad voor 4 maanden, waarna ik erachter kwam dat zij achter mijn rug om afsprak met een andere jongen en hier ook mee had gezoend. Voor mij meteen klaar. Daardoor ben ik niet zo makkelijk in het vertrouwen van vrouwen. Maar dit voelt nu al zo goed dat ik het eigenlijk officieel wil gaan maken. Volgende week neem ik haar mee naar een hotel zodat we een keer een andere omgeving hebben. Is het te snel als ik haar dan vraag voor een relatie? We zijn al wel exclusief aan elkaar en ze heeft ook al een aantal keer uitgesproken hoe leuk ze me vindt en dat ze me echt vertrouwt.
Als jullie verder vragen hierover hebben of iets anders laat het vooral weten. Ik ben vooral benieuwd naar jullie mening hierover.
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het voor jullie beiden goed voelt, gewoon doen! Er is geen regel voor wat te snel is of niet, dat kun je alleen zelf aanvoelen. Vervelend dat je een rotervaring hebt met je ex, maar je kunt die gevoelens niet op deze dame projecteren.

Als je ervoor wil gaan, maak het aan! ❤️
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
De relatie ontstaat vanzelf, leuk om te lezen en geniet ❤️
Liefde is alles, alles is liefde.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
jaybaklapper zei:
Hey allemaal,

Ik heb nog nooit eerder iets gepost op dit forum, maar ben al wel heel lang actief aan het kijken naar alle interessante verhalen en discussies hier. Ik weet ook niet echt of dit hier thuishoort op dit forum, maar ben echt benieuwd naar verschillende mensen hun meningen. Ik ben een tijd geleden ook begonnen aan het schrijven van een tripreport, die ik uiteindelijk ook nog graag zou willen delen.
Ik ben trouwens 21 jaar oud voor wie zich het interesseert.
Nou hier komt hij dan.
Ik heb tijdens een technofestival begin dit jaar een meisje ontmoet. Ik was daar met een hele groep vrienden en zij ook. Toevallig kwam ik een meisje tegen die ik op reis had leren kennen en bleef ik even hangen bij haar groep. Daar kwam ik de meid in kwestie ook tegen. Mijn oog viel gelijk op haar. Wanneer ik MDMA op heb begin ik altijd tegen alles en iedereen te lullen en stapte ik dus ook zonder aarzeling op haar af. Het klikte meteen en al snel waren we daar ook aan het zoenen. We zijn in het vervolg van het festival alleen maar samen geweest en hebben daar echt magische momenten meegemaakt bij zowel haar vriendengroep als de mijne. Ik heb wel eens vaker op een technofestival met meiden een leuke avond gehad, maar dit voelde meteen anders.
Doordat zij in hetzelfde studentenhuis woont als de meid die ik ontmoet had op reis, vroegen zij al meteen of ik daarheen kwam om te afteren. Dus ik samen met haar gelopen naar het huis. We bleven maar praten en lol maken samen. Nadat we met zijn drieën hebben geblowd en nog lang na hebben gechillt mocht ik bij haar komen slapen. Helaas ging het door de drugs erg lastig om mijn kleine man aan het werk te zetten, maar hebben we nog wel hele intense momenten in de douche gehad.
De volgende dag zijn we samen heerlijk wakker geworden en hadden we nog wat nagepraat over de avond ervoor. Dit keer wel gelukt om mijn mannetje aan het werk te zetten. Het voelde nog steeds in nuchtere fase ook heel magisch allemaal. Een paar dagen later toch besloten om haar mee uiteten te nemen om te ontdekken of er meer in zat dan alleen die avond. Dit was ook fantastisch, uren gepraat tijdens het eten en daarna doorgegaan naar haar huis. Hierna ben ik weer blijven slapen.
Nu is het 2 maanden later. We hebben in de tussentijd vele dates gehad, gehele weekenden samen, samen carnaval gevierd etc. Het loopt allemaal zo soepel, iets wat ik nog nooit zo mee heb gemaakt met andere meiden. Daarom dat ik dit nu ook schrijf op dit forum. We nemen allebei initiatief, kunnen uren met elkaar door blijven praten en de seks is geweldig. Alleen vind ik het zelf heel lastig. Ik heb alleen 4 jaar geleden een vriendin gehad voor 4 maanden, waarna ik erachter kwam dat zij achter mijn rug om afsprak met een andere jongen en hier ook mee had gezoend. Voor mij meteen klaar. Daardoor ben ik niet zo makkelijk in het vertrouwen van vrouwen. Maar dit voelt nu al zo goed dat ik het eigenlijk officieel wil gaan maken. Volgende week neem ik haar mee naar een hotel zodat we een keer een andere omgeving hebben. Is het te snel als ik haar dan vraag voor een relatie? We zijn al wel exclusief aan elkaar en ze heeft ook al een aantal keer uitgesproken hoe leuk ze me vindt en dat ze me echt vertrouwt.
Als jullie verder vragen hierover hebben of iets anders laat het vooral weten. Ik ben vooral benieuwd naar jullie mening hierover.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een goede move. Ik heb aardig wat relaties gehad dus spreek uit ervaring als ik zeg dat je er voor kan gaan!
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus eigenlijk geven jullie aan het gewoon te vragen en kijken wat er uit komtn? Maar dit kan haar toch ook afschrikken? Ik weet wel dat ze mij insgelijks heel leuk vindt, maar het voelt als zo'n grote stap, terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaybaklapper zei:
Dus eigenlijk geven jullie aan het gewoon te vragen en kijken wat er uit komtn? Maar dit kan haar toch ook afschrikken? Ik weet wel dat ze mij insgelijks heel leuk vindt, maar het voelt als zo'n grote stap, terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
Klik om te vergroten...
Ja gewoon doen. Wat is het ergste wat er kan gebeuren?
d
debkbLid
01-01-2024, 00:00
#7
jaybaklapper zei:
Dus eigenlijk geven jullie aan het gewoon te vragen en kijken wat er uit komtn? Maar dit kan haar toch ook afschrikken? Ik weet wel dat ze mij insgelijks heel leuk vindt, maar het voelt als zo'n grote stap, terwijl het dat eigenlijk helemaal niet is.
Klik om te vergroten...
Je kunt haar ook vragen of ze het fijn zou vinden als je haar verkering vraagt. Dan geef je haar de kans om zelf aan te geven hoe ze erover denkt. Maar ik zou het niet te veel overdenken want jullie hebben het al een aantal maanden heel leuk samen en jullie zijn exclusief met elkaar bezig. Dus 'verkering' is misschien fijn voor het labeltje maar in de praktijk verandert er niet zoveel, toch?

Misschien wel goed om even bij jezelf en bij haar na te gaan wat 'verkering' precies inhoudt. Een verschil met jullie huidige situatie zou kunnen zijn dat je, als iemand anders vraagt naar je relatiestatus, volmondig kunt zeggen: 'ik heb verkering' in de wetenschap dat je partner dat ook precies zo ziet.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speedboot1993 zei:
Hier word ik zo geïrriteerd door🙄
Klik om te vergroten...
Let it go, is het niet waard: verwonder je slechts.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
JackAss69 zei:
Ik heb ook een hekel aan gasten die hun pik achterna lopen ja.
Klik om te vergroten...
Ik kan je aanraden om terughoudender te zijn met oordelen over anderen.

Daar waar het oordeel begint, eindigt de waarneming.

Fijne dag verder.
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#10
In plaats van er zelf een label op te willen plakken, zou je ook haar kunnen vragen hoe jullie je relatie zouden kunnen benoemen. "Wat is het eigenlijk wat wij samen hebben?"
Maar het belangrijkste is dat jullie het samen leuk hebben!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
JackAss69 zei:
Zeg ik dat? Als een meid het bij mij probeert zet ik haar goed op haar plek.
Klik om te vergroten...

Zo onaantrekkelijk, mannen met dit soort veroordelende uitspraken. Echt instant afknapper. 😂 Hebben wij effe geluk dat wij nooit met elkaar in bed hoeven te duiken joh.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Zo onaantrekkelijk, mannen met dit soort veroordelende uitspraken. Echt instant afknapper. 😂 Hebben wij effe geluk dat wij nooit met elkaar in bed hoeven te duiken joh.
Klik om te vergroten...
Hey, waren wij niet sowieso exclusief met elkaar? We hebben twee kinderen verdorie!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Hey, waren wij niet sowieso exclusief met elkaar? We hebben twee kinderen verdorie!
Klik om te vergroten...

Jaaaaaaaaa. 😍 Al weet ik niet in hoeverre mensen geloven dat we exclusief met elkaar zijn als ze de diersoorten van onze kinderen in acht nemen. 😁 Maar hey, we know better. 🐘🦧🍄
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Jaaaaaaaaa. 😍 Al weet ik niet in hoeverre mensen geloven dat we exclusief met elkaar zijn als ze de diersoorten van onze kinderen in acht nemen. 😁 Maar hey, we know better. 🐘🦧🍄
Klik om te vergroten...
Hoezooooo? Kabouter x roze olifant = mini roze olifant, is wel gewoon Øllie toch? Dat we Øbesi hebben geadopteerd hoeft niemand te weten.

Voor de tere zieltjes in een spoiler:
Spoiler: Hoe we Øllie hebben gemaakt
Screenshot_2023-03-10-20-07-33-969-edit_com.google.android.apps.photos.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Hoezooooo? Kabouter x roze olifant = mini roze olifant, is wel gewoon Øllie toch? Dat we Øbesi hebben geadopteerd hoeft niemand te weten.

Voor de tere zieltjes in een spoiler:
Spoiler: Hoe we Øllie hebben gemaakt
Bekijk bijlage 49803
Klik om te vergroten...

Oh mijn God! Is dit… is dit… de conceptie van dé Øllie? Míjn Øllie? Mind = blown. 🤯 Deze zal ik koesteren als een echofoto.

Øbesi zal er niet minder liefde om van mij krijgen. 😍
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
JackAss69 zei:
Persoonlijk vind ik meiden die na de eerste ontmoeting al het bed induiken, laag en smerig.
Harry In De Warrie zei:
Lichaamelijk contact en oogcontact is laag en smerig! Niet zondigen!!! Ik had ooit bijna een keer een kusje op me wang gekregen gelukkig kon ik net op tijd bukken! Anders brande ik nu in de hel!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik ging stuk
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind het echt zo jammer dat dit prachtige topic compleet ontspoord is...
Kunnen we stiekem een nieuwe starten en doen alsof #9 nooit gebeurd is?

Zelfs de moderators lopen hier maar een beetje aan te klooien... :nomouth:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
New Dawn zei:
Ik vind het echt zo jammer dat dit prachtige topic compleet ontspoord is...
Kunnen we stiekem een nieuwe starten en doen alsof #9 nooit gebeurd is?

Zelfs de moderators lopen hier maar een beetje aan te klooien... :nomouth:
Klik om te vergroten...

Ik moet je gelijk geven, we gaan hier met z’n allen teveel off-topic. Ik kan niet ontkennen dat ik me hier als mod ook regelmatig schuldig aan maak, laat me soms iets teveel gaan (het nadeel van een combinatie lid-mod rol, maar ook als ‘gewoon’ lid is het niet oké). 🥲 Oprecht excuus in ieder geval van mijn kant.
I
InstantKillLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ik moet je gelijk geven, we gaan hier met z’n allen teveel off-topic. Ik kan niet ontkennen dat ik me hier als mod ook regelmatig schuldig aan maak, laat me soms iets teveel gaan (het nadeel van een combinatie lid-mod rol, maar ook als ‘gewoon’ lid is het niet oké). 🥲 Oprecht excuus in ieder geval van mijn kant.
Klik om te vergroten...
Kan er wel om lachen
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
New Dawn zei:
Ik vind het echt zo jammer dat dit prachtige topic compleet ontspoord is...
Kunnen we stiekem een nieuwe starten en doen alsof #9 nooit gebeurd is?
Klik om te vergroten...
Goed idee.
New Dawn zei:
Zelfs de moderators lopen hier maar een beetje aan te klooien... :nomouth:
Klik om te vergroten...
Je kunt het ook anders bekijken. Een beetje lucht brengen in een topic dat op negatieve wijze is ontspoord :) en nee, dat was idd geen bewussie maar zoals mijn Grote Roze Geliefde hier zegt
Roze Olifant zei:
Ik moet je gelijk geven, we gaan hier met z’n allen teveel off-topic. Ik kan niet ontkennen dat ik me hier als mod ook regelmatig schuldig aan maak, laat me soms iets teveel gaan (het nadeel van een combinatie lid-mod rol, maar ook als ‘gewoon’ lid is het niet oké). 🥲 Oprecht excuus in ieder geval van mijn kant.
Klik om te vergroten...
Wij zijn evengoed gewoon lid, soms melig, en net echte mensen.

Gelukkig ziet ts er wel de lol van ik :)

jaybaklapper zei:
Kan er wel om lachen
Klik om te vergroten...
Gelukkig, want lachen is gezond! Hie gaat het nu tussen jullie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."