#1
ik heb dat vaker dan eens gedaan, muwhahaha. ik ben echt een dikke criminele gangster muwhahah
ik ga altijd geintjes maken als ik op de achterbank zit en ik weet dat ik de komende tijd weer opgesloten word in een kliniek. soms lukt het mij om de agenten aan het lachen te maken. soms worden ze boos en waarschuwen zij mij of word ik genegeerd...
Je zal er maar blij mee zijn




