Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen gastric bypass of andere maagoperatie icm middelen die geslikt worden

Een gastric bypass of andere maagoperatie icm middelen die geslikt worden

50 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee. Idd.
Alsnog na enige tijd een mes in je rug gestoken krijgen, dat is wat je krijgt!
Ik geef niemand nog een kans hiervoor.
Niemand.
Ik heb leergeld betaald...
D

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
De Zandman
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
Sterke man ben jij! ( welnee)
V.....
Ja die corona die sloopt ons allemaal.......
Maar we gaan door, en jij ook.
Klik om te vergroten...

Jazeker je wordt helemaal dol van de corona stress..
Ik ben er depri van!
Tuurlijk gaan we door....stilstand is achteruitgang!
Vive la Cameron!
(Is een Legioen uitspraak voor wie het weten wil)
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Jazeker je wordt helemaal dol van de corona stress..
Ik ben er depri van!
Tuurlijk gaan we door....stilstand is achteruitgang!
Vive la Cameron!
(Is een Legioen uitspraak voor wie het weten wil)
Klik om te vergroten...
Jazeker corona stress heb ik ook.Doe ik mee vive la cameron!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoooo knap!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bien sur....bien sur!
Ils sont les paroles de la combattant de la Legion Etrangere!
Parce c'est arrivee aujourdui un nouveau guerre...un guerre tres mal!
Avec le nomme: Corona nom du cien!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
@ Joetsi
Vous parlez un peux Francais?
Ach nee, dit is wel weer genoeg, we leven in Nederland...
Klik om te vergroten...
nee ik spreek geen frans.We gingen er wel altijd op vakantie naar toe in een busje westfalia
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook maagoperatie gehad, gastrol sleeve.
60kg afgevallen.
alcohol: snellere opname. Doch na 2 jaar vind ik het meevallen. Sporadisch eens een whisky cola…
In het begin was het : sneller zat, sneller nuchter, niet meer zat worden eens ontnuchterd.
Wiet: merkte ik geen verschil
Cocaïne: geen verschil (ook geen last vd maag)
3 cmc: geen verschil…
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Ach ja, op zich valt de taal wel mee, alleen wij moesten wel....
Alleen al om in rang op te kunnen klimmen was het spreken van de Franse taal verplicht, en ook wel logisch en terecht.
Hoe kun je leiding geven, als je de landstaal niet machtig bent....
Klik om te vergroten...
Ja natuurlijk.En welke rang had jij?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je suis ete un sergeant des arme le deux echelon du un peloton des legionnaires
Dit is een beschrijving van.
Mijn exacte rang zet ik hier niet neer....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is dit, wat mij iedere keer weer opbreekt. Ik loop er iedere keer weer tegenaan.
Ik mis die wereld daar.
Over enkele jaren ga ik naar Frankrijk terug.
Ik ga wss wonen in een tehuis voor oud legionnairs.
Hier blijf ik beslist niet zitten zo.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat valt wel mee.
Onderhoudsmonteur pelotonscommandant aangaande lichte wapens, en dit was nee, is de Famas. Een heel apart wapen. Maar op zich precies het goede.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar je leert er werken met veel meer soorten, maar, de Famas is je persoonlijke wapen.
Daar ga je mee je nest in, je leert hem geblinddoekt uit en in elkaar te zetten in een minuut tijd, en onderhoyden.je leven hangt ervan af. En..er is nog veel, veel meer...wat ik hier niet kan zeggen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap het.Mijn dochter zat in de marine werd uitgezonden naar afghanistan als korporaal,zo ook mijn schoonzoon.Hun hadden een bazooka op schoot.Wat ik vind het is een wereldtje op zich.En dan kom je weer in de maatschappij...
B
Bunnie69Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste, mag je na een gastric bypass nog iets snuiven ( coke of speed) of komt dat ook in de maag terecht? Iemand ervaring mee? Dank u

Groetjes
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Buu zei:
Apart. Ik denk dat alcohol en benzodiazepines voor veel meer problemen zorgen. :wink:
Klik om te vergroten...
Benzo is pratisch non-toxic, valt eigenlijk niet te overdoseren. Sterker nog, oxazepam wort zelfs zonder actieve metabolieten afgevoerd via de nieren, en uiteindelijk via je zeik, GHB... "iets" makkelijker te overdoseren, wordt gemaakt door dwazen die ook iets met gootsteenonstopper denken te kunnen.. de treshold naar OD is niet goed man. Dan beter aan de alco.. nog steeds naar mijn mening de meeste verschrikkelijke en waardeloze drug, Maar ja, waar moet je het klootjesvolk dan mee vermaken?
m
mrorangeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Ik ook niet.
Géén ghb.
Ik heb tegenwoordig na iedere keer eten een gigantische maagpijn, en daar gaat dus weer naar gekeken worden....
Ik ben nu 54 kg kwijt, bmi is exact 25.
Ik heb ook nooit meer honger, en moet mij zetten om toch voldoende binnen te krijgen...
Het is niet leuk zo. Nee.
Ah. Geen tramadol dus!
Klik om te vergroten...
Tijdje geleden alweer, maar slecht om te horen! Ik moet zeggen, ik heb ook nooit meer honger of (eigenlijk trek), maar heb me wel heel erg in het ochtend lunch avondeten direct gestort. Voor mij werkt dat goed. Ik ben inmiddels sinds 2017 60 kilo kwijt

Tramadol, blijft een discussiepuntje. Ik slik het nu wel omdat ik een rib-kneusing heb, maar ik slik ook Wellbutrin tegen m'n ADHD en dat zou een lichte wisselwerking kunnen hebben. Maar met SSRI's check het altijd ff met je huisarts
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#17
mrorange zei:
Benzo is pratisch non-toxic, valt eigenlijk niet te overdoseren. Sterker nog, oxazepam wort zelfs zonder actieve metabolieten afgevoerd via de nieren, en uiteindelijk via je zeik, GHB... "iets" makkelijker te overdoseren, wordt gemaakt door dwazen die ook iets met gootsteenonstopper denken te kunnen.. de treshold naar OD is niet goed man. Dan beter aan de alco.. nog steeds naar mijn mening de meeste verschrikkelijke en waardeloze drug, Maar ja, waar moet je het klootjesvolk dan mee vermaken?
Klik om te vergroten...
Ik zie niet echt in wat "voor problemen zorgen" te maken heeft met dat iets niet toxisch is? Benzodiazepinen zijn inderdaad niet toxisch maar zorgen wel voor een hoop problemen.

Daarnaast dat GHB met gootsteenonstopper wordt gemaakt maar geen bral uit. Het gaat om NaOH wat zelfs gebruikt wordt om drop te maken. Matter of fact is het een product wat in vrijwel alle basis recepten van scheikunde wereldwijd wordt toegepast, maar als het om een bekende drug gaat mag het ineens niet meer. Dat je van product A product B maakt terwijl A toxisch is doet er niet toe, de chemische reactie zorgt ervoor dat A niet meer toxisch is. GHB wordt immers voor doctoren gewoon voorgeschreven (Xyrem) en dat is exact hetzelfde als straat GHB. Allicht op een andere manier geproduceert (geen idee), maar dat doet er ook niet toe. Want GHB = GHB, oftewel Xyrem = GHB. Je gooit wat water bij NaOH en GBL en tadaa, door een chemische reactie onstaat er GHB doordat je de GBL laat reageren. Ik zie niet echt in waarom je een dwaas bent als je dat kunstje uitvoert. Je bent juist een dwaas als je pure GBL gebruikt.

Ik gebruik al zo'n vijf jaar GHB op festivals als vervanging voor alcohol, en weet prima waar ik mee bezig ben. Omdat het in jouw ogen een waardeloze drug is ben ik een klootjesvolk? Ik vind alcohol een waardeloze drug. :wink:

Wanneer je DMT wilt maken gebruik je het barst van de Mimosa hostilis plant en dit laat je ook reageren met natriumhydroxide (NaOH, "gootsteenonstopper"). Maar je hoort nooit iemand erover praten dat wanneer je DMT rookt je gootsteenonstopper rookt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Buu zei:
Ik gebruik al zo'n vijf jaar GHB op festivals als vervanging voor alcohol, en weet prima....
Klik om te vergroten...
Buu zei:
Ik vind alcohol een waardelozeü drug. :wink:
Klik om te vergroten...
Hier heb je volkomen gelijk in.
Zooi is het.
Daar vallen doden door.
Direct, en indirect.
Maatschappelijk geaccepteerde harddrug, worden er wat kleine dingetjes gewijzigd..maar, dit verandert niet veel.
Doden, en veel teveel.
En ook nog eens mensen, die alleen maar de pech hadden, om op het verkeerde moment, op de verkeerde plek te zijn...
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Na snuiven kan er wat van je genomen middel in je restantmaagje komen.
En dit moet / mag je dus niet laten gebeuren!
Het zijn agressieve stoffen.
Een vette no go.
NSAID pijnstillers zijn al verboden en nu zou je nog veel agressievere stoffen gaan innemen?!
Ik zou het niet doen.
B
Bunnie69Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Merci voor je bericht. Ik ga het zeker niet doen dan!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."