#1
wijn is voor watjes man pfffff
neem gewoon wat wiskey
neem gewoon wat wiskey


neem gewoon wat wiskey
SpacingBen zei:haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder !![]()
jaja zei:SpacingBen zei:haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder !![]()
Vooral wanneer je agressief bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."