Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle alcohol is slecht behalve de alcohol die in wijn zit!

Alle alcohol is slecht behalve de alcohol die in wijn zit!

22 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! :grin:
Klik om te vergroten...

Vooral wanneer je agressief bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, ik drink ook graag wijn. Liefst rooie wijn. Haute-médoc is mijn favoriete. Moet je eens proberen, maar is wel redelijk duur. Wijn geeft een heel ander gevoel van zat zijn. Van wijn word ik echt geil maar ook sneller draaierig als ik moet stil zitten. Op nr 1 staat bij mij vodka, daar kan ik goed van feesten ik blijf dan op de dansvloer.. Whiskey valt wel mee, maar als ik daar teveel van drink begin ik alles wazig te zien... En bier drink ik helemaal niet. Het duurt te lang voor je er zat van word en het stinkt nogal. Zeer onhandig als er vrouwelijk gezelfschap is...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaja zei:
SpacingBen zei:
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! :grin:
Klik om te vergroten...

Vooral wanneer je agressief bent.
Klik om te vergroten...

mja klopt maar dat ben ik normaal helemaal niet eigenlijk...
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."