#1
SpacingBen zei:haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder !![]()
Vooral wanneer je agressief bent.