Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle alcohol is slecht behalve de alcohol die in wijn zit!

Alle alcohol is slecht behalve de alcohol die in wijn zit!

22 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kweenie, ik word eigenlijk amper dronken van wijn omdat ik daar nooit echt veel van drink. Maar ik wordt sowieso amper meer dronken. Mensen die dronken zijn worden vaak zo vervelend. Zaterdag ben ik van plan maar weer eens leuk dronken te gaan worden en dan helemaal zonder wiet/hasj erbij want dat is ook lang geleden dat ik dat heb gedaan, en het was altijd wel leuk. (En dan word ik maar eens een keertje vervelend :P)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je er agressief van wordt kan je misschien beter helemaal niet drinken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
wijn jaaa dan wel Rode wijn :mrgreen:

bier drink ik ook voor de smaak maar het effect van beide bevalt me wel..

morgen uhm ff twijfelen nog tussen wijn en bier
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
hehe net op school bier gedronken :grin: achjaaa tis mooi weer zullen we maar zeggen :beer:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe ja rode wijn idd :grin:

Enneh ik wordt niet altijd agressief en zeker niet van wijn! Ik wordt wat drukker en er was 1 vriend die vond dat i agressief was... (maar dat was van bier :P )

Ik heb wel heel vaak van alcohol dat ik meteen na het drinken al hoofdpin krijg :confused: De volgende dag heb ik dan nergens last van :confused:

2 verschillende soorten wijn drinken kan dat niet?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Twee verschillende wijnen drinken kan toch wel..? Zolang je maar niet teveel gaat mixen met verschillenbde soorten drank... :kots:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
STOUTERD! Dat mag niet! (denkt aan zijn toekomstige school waar ze ook bier verkopen :hearteyes: )
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
denkt aan bier legt automatische de link naar shag gaat er nog een rollen
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha een nicotine verslaving :P Hoe vervelend is die wel niet ? :P
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#11
nogal logisch dat het effect van 2 wijntjes anders is als dat van 6 bier...
in 1 wijnglas zit ongeveer evenveel alcohol als in 1 bierglas duss..
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
van dat effect van 2 wijnglazen voelde ik meer dan die van 6 glazen bier... Of de kick er van was iig veel beter...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
neem gewoon wat wiskey
Klik om te vergroten...

Heb je wel een Glen Talloch whiskey gehad? Oeh man, echt zwaar om daar drink spelletjes mee te doen...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
whiskey wijn en bier het brengt me allemaal evenveel plezier , mn 3 favorieten
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb één van de grappigste dagen van mijn leven op pukkelpop deels te danken aan goedkope wijn haha (+weed en hasj ook) gelachen da wij gedaan ebben da was niet te doen wa er toen allemaal gebeurd is

niets gaat boven een lachkik van de bovenste plank en het waren er zeker een stuk of 7
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe wiskey...

ja dat heb ik eens teveel geronken toen ik voor het eerst ging kaartje blazen! Was erg goede whiskey want ik vond het gelijk lekker! Allen kwam de klap na een uur(ging snachts met een vriend waterfietsen) verdomd hard aan... Best gevaarlijk als k er aan terug denk haha!
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! :grin:
Klik om te vergroten...

Vooral wanneer je agressief bent.
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik drink ook graag wijn. Liefst rooie wijn. Haute-médoc is mijn favoriete. Moet je eens proberen, maar is wel redelijk duur. Wijn geeft een heel ander gevoel van zat zijn. Van wijn word ik echt geil maar ook sneller draaierig als ik moet stil zitten. Op nr 1 staat bij mij vodka, daar kan ik goed van feesten ik blijf dan op de dansvloer.. Whiskey valt wel mee, maar als ik daar teveel van drink begin ik alles wazig te zien... En bier drink ik helemaal niet. Het duurt te lang voor je er zat van word en het stinkt nogal. Zeer onhandig als er vrouwelijk gezelfschap is...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
jaja zei:
SpacingBen zei:
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! :grin:
Klik om te vergroten...

Vooral wanneer je agressief bent.
Klik om te vergroten...

mja klopt maar dat ben ik normaal helemaal niet eigenlijk...
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#20
wijn is voor watjes man pfffff
neem gewoon wat wiskey :rolleyes:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."