#1
haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder ! ![:grin:]()


neem gewoon wat wiskey
SpacingBen zei:haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder !![]()
jaja zei:SpacingBen zei:haha idd! Ik ben ook al langer dan een half jaar niet dronken geweest! Men zegt dat ik dan heel agressief wordt :P Maareh, van wijn wordt ik ook niet zo snel dronken, maar aangeschoten des te eerder !![]()
Vooral wanneer je agressief bent.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."