#1
Kweenie, ik word eigenlijk amper dronken van wijn omdat ik daar nooit echt veel van drink. Maar ik wordt sowieso amper meer dronken. Mensen die dronken zijn worden vaak zo vervelend. Zaterdag ben ik van plan maar weer eens leuk dronken te gaan worden en dan helemaal zonder wiet/hasj erbij want dat is ook lang geleden dat ik dat heb gedaan, en het was altijd wel leuk. (En dan word ik maar eens een keertje vervelend :P)


