#1
ja idd er moet eigelijk op elk gebied meer voorlichting komen en eigelijk vind ik dat dat al plaats moet vinden in het laatste jaar van de basisschool wanneer de kinderen nog niet in aanraking komen met de dingen zelf want op de middelbare school heb je al van die personen die blowen, snuifen, slikken je kent het wel... dus daarom voor het middelbaar onderwijs ![:)]()